شهر توریستی مدیترانه ای مارماریس

سه شنبه 14 فروردين 1397
14:59
admin

مارماریس (Marmaris) یک شهر پر رفت و آمد توریستی مدیترانه ای است که درجنوب غربی ترکیه قرار دارد. این شهر به نام ساحل فیروزه ای نیز شناخته می شود، همراه با ساحل سنگی و تفرجگاه های ساحلی بزرگ. عمده دلیل شهرت شهر مارماریس به خاطر شب های زنده این شهر در خیابان بار (Bar) می باشد جایی که خانه ی کلاب های روباز می باشد و آژانس هواپیمایی الفبای سفر تورهایی برای تعطیلات نوروز ۹۷ تدارک داده است. شهر مارماریس در دره ای بین کوهستان کاج جنگلی (Pine-Frosted) و آب زلال دریای مدیترانه قرار گرفته است که در تورهای عید نوروز ۹۷ می توانید در این آب ها شیرجه بزنید و شنا کنید برای قایقرانی و شیرجه زدن در دریای مدیترانه بسیار مناسب است.

شهر مارماریس یکی از نقاط دیدنی ای است که می تواند در تمامی موارد یک منطقه ی دیدنی حرفی برای گفتن داشته باشد، ساحل های زیبا، قایقرانی بی نظیر، ورزش های ماجراجویانه آبی، رستوران های لوکس، شب های زنده پر شور و شوق در تعطیلات سال نو میلادی و یا گذراندن یک روز خوب و به یاد ماندنی در سواحل مارماریس و دیدن تابش آفتاب بر دریای مدیترانه.اگر هم به دنبال تفریح هایی برای افزایش آدرنالین خون خود هستید می توانید روز خود را در یکی از پارک های آبی مارماریس به نام های آکوا دریم (Aqua Dream) و آتلانتیس (Atlantis) بگذرانید و یا با تور مارماریس نوروز 97 در آب های زلال دریای مدیترانه غواصی کنید همچنین در مارماریس از برنامه های روزانه قایقرانی و رفتینگ نیز می توانید بهر مند شوید.از دیگر تفریحات هیجان انگیز در شهر مارماریس جیپ سافاری در طبیعت بی نظیر مارماریس است.


[ بازدید : 164 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت ابداع سازه جی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]