برگزاری مراسم عروسی در هتل بهتر است یا در باغ

يکشنبه 1 بهمن 1396
11:48
admin

روشن است که همه آرزوی برگزاری مراسم عروسی بسیار کامل و باکیفیتی در فضای باز و سرسبز باغ‌ها را داریم، اما همیشه نمی‌توان به این آرزو جامه عمل پوشاند، چون گاهی شرایط اقلیمی به ما اجازه نخواهد داد.س مهم‌ترین نقطه ضعف برگزاری مراسم عروسی در فضای باز بحث آب و هواست و محدود شدن این امکان به دو فصل بهار و تابستان. هرچند گاهی اوقات باغ دارای سالنی سرپوشیده است که امکان برگزاری مراسم در هر فصل و هر شرایط آب و هوایی را برای شما فراهم کرده است، اما فراموش نکنید که هر کدام از این امکانات برای شما هزینه‌بر خواهد بود، بنابراین اگر به فکر تعبیر رویاهایتان برای انجام تشریفات عروسی در فضای باز هستید، ابتدا به مبلغی که در نظر گرفته‌اید بیاندیشید، سپس اقدام کنید، چون برخی هزینه‌های شما مثل ورودیه و البته هزینه سرویس افزایش چشمگیری خواهد داشت، البته اگر از بعد مسافت و دسترسی صرف‌نظر کنید.

برگزاری مراسم عروسی در هتل

سالن های عروسی در هتل برای زیباتر کردن مراسم خاطره انگیز عروس و دامادها در جهان ساخته شده اند. این مکان ها بسیار مجلل هستند و کارکنان حرفه ای دارند، مشاورانی در آنجا حضور دارند که متخصص برگزاری مراسمات عروسی هستند و بخوبی می توانند سبک مورد نظر شما را اجرا کنند. هتل ها دارای سالن رقص و امکانات دیگر برای مهمانان هستند و ظرفیت تعداد زیادی مهمان را دارند. همچنین در هتل ها مکان های زیبا و خلوتی برای عروس و داماد وجود دارند که می توانند عکس بگیرند.

اگر نکات بیان شده در زیر با اخلاقیات شما منطبق باشد، درنگ نکنید که هتل ها بهترین مکان برای برگزاری جشن شما هستند:

اگر عاشق سبک مدرن و فریبنده دکوراسیون تالار عروس هستید.

اگر می خواهید که پذیرایی از مهمانان در محل انجام شود.

اگر می خواهید جشن تان همه جانبه و فراگیر باشد.

اگر می خواهید جشنی برگزار کنید که کل آخر هفته طول بکشد.

اگر می خواهید امکانات رفاهی به راحتی در دسترس مهمانان باشد.

اگر تشریفات عروسی بسیار بزرگی می خواهید.

اگر خواهان برگزاری جشنی شیک و درجه 1 هستید.


برگزاری مراسم عروسی در باغ

مراسم عروسی در باغ عروسی معمولا در فضای باز و در نواحی روستایی برگزار می شود و اغلب مورد توجه کسانی است که از محیط شهری و پر سروصدا به دلایل مختلف خسته شده اند. این مراسمات منظره بسیار زیبایی دارند و حامل آرامشی هستند که اکثر زوجین از آن لذت می برند. علاوه براین ها گزینه هایی بسیاری برای برگزاری مراسم در باغ عروسی وجود دارد، می توان از باغ هایی با نماهای متفاوت استفاده کرد مثلا باغ هایی که استراحتگاه های مختلف دارند یا باغ هایی با مکانهای تفریحی بیشتر. همچنین به جای باغ ها می توان مراسم عروسی را در مزرعه نیز برگزار کرد. امروزه مزارعی وجود دارند که مخصوص برگزاری مراسمات عروسی هستند. معمولا برگزاری جشن در مزرعه ها مورد توجه عروسانی است که عاشق زندگی روستایی هستند. برگزاری مراسم عروسی در باغ و فضای باز خاطره بسیار شیرینی برای شما و مهمانانتان به همراه خواهد داشت.

بنابراین اگر عبارات زیر حس خوبی به شما می دهند و همیشه در ذهن خود چنین رویاهایی داشتید شک نکنید که برگزاری مراسم عروسی در باغ و فضایی باز بهترین انتخاب برای شما است:

اگر عاشق دکوراسیون و سبک عروسی روستایی/ییلاقی هستید.

اگر طبیعت و زیبایی های آن حس سرزندگی و نشاط به شما می دهند.

اگر مایل به انجام هرکاری برای مقابله با تغییر ناگهانی آب و هوا هستید.

اگر برایتان اهمیت ندارد اتاق های اضافی، واحد های گرمایشی سرمایشی و سایر امکانات شهری داشته باشید.

اگر می خواهید جشن کوچک و خودمانی داشته باشید.

برگزاری مراسم عروسی در هتل بهتر است یا در باغ

با توجه به نکات بیان شده در مورد هر دو مکان (هتل و باغ) درمی یابیم انتخاب مکان عروسی امری کاملا سلیقه ای است و بسته به این دارد که زوجین (اغلب موارد عروس) چه تصمیمی راجع به مراسم عروسی خود دارند. در حقیقت برخلاف تصور عموم، هستند عروسهایی که به فکر مراسم عروسی پر تشریفات و پر هزینه نباشند. پس بهتر است با شناخت بیشتر از سلایق خود به انتخاب مکان برگزاری مهمترین جشن زندگی خود اقدام کنید.


[ بازدید : 113 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت ابداع سازه جی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]