تجهیزات اداری محیط آرا شامل چه مواردی می باشد ؟

يکشنبه 1 بهمن 1396
11:42
admin

تجهیزات اداری که office supplies نیز نامیده می شود و به تمامی وسایل مورد نیاز یک شرکت می گویند که شامل میز اداری ، صندلی ، کتابخانه ، فایلینگ اداری و ... نیز گفته میشود.

مبلمان اشاره به اشیاء متحرک در نظر گرفته شده برای حمایت از فعالیت های مختلف انسان (به عنوان مثال، صندلی، چارپایه و مبل) میز نهار خوری و تخت خواب و ... می باشد .

مبلمان نیز برای نگهداری اشیاء در ارتفاع مناسب برای کار (به عنوان سطوح افقی بالای زمین استفاده می شود مانند میز) و یا برای ذخیره موارد (به عنوان مثال، قفسه ها و کتابخانه ها ). از مبلمان می توان به عنوان یک محصول طراحی و یک نوع هنر تزئینی استفاده کرد . علاوه بر نقش کاربردی مبلمان نیز می تواند به عنوان هدف نمادین یا مذهبی باشد. مبلمان می تواند از مواد مختلف ساخته شود از جمله فلز ، پلاستیک و چوب . مبلمان را می توان با استفاده از انواع مفاصل چوبی انجام داد که اغلب فرهنگ محلی را منعکس می کنند. در ساخت مبلمان مردم از اشیاء طبیعی استفاده کرده اند مانند کنده درخت . سنگ و خزه . به عنوان مبلمان از آغاز تمدن بشری ، تحقیقات باستان شناسی نشان می دهد که از حدود 30،000 سال پیش مردم شروع به ساخت و تولید مبلمان کردند . با استفاده از چوب، سنگ، و استخوان های حیوانات. پیش از این که آثار هنری مانند مجسمه ونوس در روسیه یافت شود یا تصویر الهه روی تخت. اولین مبلمان ماندگار موجود در خانه Skara Brae در اسکاتلند است، و شامل کابینت ها، قفسه ها و تخت ها که همه از سنگ ساخته شده اند. تکنیک های ساخت مجتمع مانند ساختمان سازی در دوران اولیه سلطنتی مصر باستان آغاز شد. در این دوره، قطعات چوبی ساخته شده، از جمله چارپایه و میز ، گاهی اوقات با فلزات با ارزش و یا عاج تزئین شده است. تکامل طراحی مبلمان در یونان باستان و روم باستان ادامه یافت نیمکتهای چند منظوره برای آرامش، خوردن و خوابیدن استفاده می شود مبلمان قرون وسطی معمولا سنگین وزن و با بلوط و تزئینات بود . طراحی مبلمان در طول رنسانس ایتالیایی در قرن چهاردهم و پانزدهم گسترش یافت. قرن هفدهم، در هر دو جنوب و شمال اروپا، توسط طرح های باروک، اغلب طلایی طراحی شده است. قرن نوزدهم معمولا توسط شیوه های احیای تعریف می شود. سه چهارم اول قرن بیستم اغلب به عنوان راهپیمایی به سمت مدرنیسم دیده می شود .

یک پیشرفت منحصر به فرد از طراحی مبلمان مدرن پس از مدرن بازگشت به اشکال و بافت طبیعی است .

متنی که ارائه شد مقدمه ای بود از تاریخچه مبلمان و تجهیزات اداری.


[ بازدید : 91 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت ابداع سازه جی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]