انواع آسانسور و پله برقی فوجی لیفت شامل چه مواردی می باشد ؟

يکشنبه 1 بهمن 1396
11:37
admin

شرکت ایده نگار گیتی دارای محصولاتی چون پله برقی و انواع آسانسور می باشد . از جمله پله های برقی و راهرو متحرک برند فوجی را می توان به عنوان یکی از محصولات نام آشنا در بازارهای بین المللی شناخت. از نقاط قوت پله های برقی فوجی میتوان به تولید شاسی اصلی ( Truss) با پروفیل قوطی اشاره نمود که موجب افزایش طول عمر و کیفیت دستگاه می گردد. در مواردی که طول افقی و یا عرض موجود در محل پروژه کافی نباشد کارخانه فوجی امکان تولید پله برقی خاص با ابعاد ویژه را دارا می باشد همچنین در مواردی که به جهت موقعیت پروژه امکان طراحی پایه میانی (Middle Support ) در محل پروژه وجود نداشته باشد ، کارخانه فوجی امکان طراحی خاص به منظور جابه جایی یا حذف پایه میانی را دارا می باشد.

آسانسور اتومبیل

این نوع آسانسورها متناسب با موقعیت پروژه در هر دو حالت کششی و یا هیدرولیک طراحی و نصب میگردند. کارخانه فوجی امکان تولید آسانسور خودرو بر خود را در 3 تیپ و متناسب با نیاز خریدار تولید می نماید. کلیه آسانسور های خودرو بر فوجی بر اساس استاندارد EN81 اتحادیه اروپا طراحی و تولید می گردند.

آسانسور حمل بار

کارخانه فوجی امکان طراحی آسانسور باربر را در تمامی ظرفیت ها دارا می باشد . طراحی این نوع آسانسور ها مطابق با فضای موجود در پروژه صورت می پذیرد که این امر موجب افزایش فضا و در نتیجه افزایش ظرفیت مفید باربر آسانسور می گردد. خواهشمند است جهت اطلاع از ابعاد مورد نیاز چاهک آسانسور با ظرفیت درخواستی با بخش فنی این شرکت تماس حاصل نمایید.


[ بازدید : 108 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت ابداع سازه جی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]