آسانسور پانورامیک و آسانسور خانگی چه ویژگی هایی دارند ؟

يکشنبه 1 بهمن 1396
11:35
admin

عموما این نوع آسانسورها در پروژه هایی که قصد به نمایش درآمدن فضای خارجی از داخل آسانسور وجود دارد استفاده می گردد. یکی از فضاهای پرکاربرد آسانسور پانورامیک در وید اصلی مجتمع های تجاری و یا آسانسور های نصب شده بر روی نمای خارجی ساختمان می باشد. کارخانه آسانسور و پله برقی فوجی از معدود تولید کنندگانی است که امکان طراحی آسانسور شیشه ای بدون قرنیز در دیوار انتهایی کابین را دارا می باشد که این امر سبب دید کامل فضای خارجی مسافر می گردد. همچنین درب های شیشه ای مورد استفاده بدون فریم ( FrameLess ) بوده که جذابیت خاصی در طرح درب طبقات ایجاد می نماید.

آسانسور خانگی

آسانسورهای خانگی فوجی دارای طراحی زیبا و منحصر به فرد مطابق با فضای دکوراسیون و نمای داخلی خانه می باشند. از جمله مزایای این آسانسور خانگی می توان به کم صدا بودن آن اشاره نمود که این امر از محاسن مهم آسانسورهای خانگی به شمار می رود.کلیه محصولات ایده نگار گیتی مخصوصا پله برقی و آسانسور و نیز آسانسور های خانگی فوجی به صورت پیش فرض دارای سیستم نجات اضطراری UPS بوده و امکان برقراری تماس شهری در مواقع اضطراری از داخل کابین میسر می باشد.


[ بازدید : 101 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت ابداع سازه جی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]