سفری لذت بخش به فرانسه

يکشنبه 1 بهمن 1396
11:30
admin

فرانسه از بزرگترین کشورهای واقع در جنوب غربی اروپا می باشد . این کشور در همسایگی آلمان ، سوئیس ، بلژیک ، ایتالیا و ... قرار دارد .فرانسه دارای متنوع ترین وضعیت آب و هوایی می باشد . چرا که هم در نزدیک ترین دشت ها ، کوهستان ها ، سواحل مدیترانه ای و رشته کوههای مرتفع قرار دارد . کشور فرانسه با داشتن بیش از 80 نوع منطقه و جاذبه گردشگری توانسته سالانه چند هزار گردشگر تور فرانسه نوروز 97 را به خود جذب کرده که خود نیز به چرخه صنعتی کشور کمک شایانی می کند . البته لازم به ذکر است که فرانسه با دارا بودن صنایع فلزی ، ماشین آلات ، هواپیما سازی، کشاورزی (گندم و جو و سیب زمینی و چغندر و ... ) ، دامپروری ( پرورش گوسفند ، خوک و گاو و ... ) کشور ثروتمندی به حساب می آید .

از جاذبه های منحصر به فرد گردشگری فرانسه می توان به آرامگاه صادق هدایت ، موزه لوور پاریس ، شانزلیزه و میدان مارشال دو گل و ... می باشد .

از دیگر جاذبه های دیدنی و گردشگری فرانسه می توان به سواحل D-Day نرماندی ، کاخ ورسای ، دره ی لورا ، بوردو ، نیس ، لیون ، موناکو ، سن تروپه ، آلزاس ، پارک لاویت ، بقایای امپراطوری روم ، شهر قرون وسطایی کارکاسون ، اسکی و ... اشاره کرد.

هتل های فرانسه که سالانه مسافران زیادی در آنجا اقامت می کنند شامل هتل لی رویال منسار افلس ، هتل مریوت چمپس الیسیس ، هتل ناپلئون ، هتل ریتز ، هتل آلاویلا مادام ، هتل دبلیو پاریس ، هتل نووتل تور ایفل ، هتل پلازا آتن و ... می باشد .

کلیسای نوتردام فرانسه

در تور فرانسه دیدن کلیسای بی نظیر نوتردام واقع در جزیره سیته در شهر پاریس را نباید از دست داد. طراحی و ساخت کلیسا در سال 1163 شروع و در سال 1345 پایان یافت. در مراحل تکمیل کلیسای با قدمت نوتردام، چندین سلسله شاهنشاهی تشکیل شدند. بلندی برج های کلیسا نوتردام به 69 متر می رسد. در هر گوشه از ایوان کلیسا 50 مجسمه سنگی وجود دارد که هرکدام بیانگر مطلب خاص و ویژه ای هستند. کلیسای نوتردام از اصلی ترین و پربازدیدترین مکان های گردشگری فرانسه بوده و نظر بسیاری از گردشگران را به خود جلب نموده است. از ویژگی های دیگر کلیسای نوتردام می توان به ناقوس آن اشاره نمود که در سمت راست برج قرار گرفته است( این ناقوس بیش از 13 تن وزن دارد که در دنیا مانند ندارد). ناقوس کلیسا تنها در مواقع خاصی نواخته می شود. نام کلیسای نوتردام برگرفته از زبان اصلی کشور یعنی فرانسه بوده و به معنای بانوی پاریس می باشد. از حوادث مهم تاریخی در این کلیسا می توان تاجگذاری سنت لوئیس، تاجگذاری ماری استورارت، ویکتور هوگو را نام برد. این کلیسا دارای 2 ارگ بسیار بزرگ و مجسمه هایی به شکل حیوانات قهرمان می باشد.

میدان باستیل فرانسه

تور پاریس بازدید از میدان قدیمی و تاریخی باستیل را نیز شامل می شود، میدانی که بیشتر وقایع تاریخی فرانسه در آن اتفاق افتاده است. می توان گفت که این میدان پایه انقلاب فرانسه بود. میدان باستیل در قرن چهاردهم میلادی به منظور ایجاد امنیت دروازه های شهر احداث شد. از جمله حوادثی که در میدان باستیل رخ داد می توان به تظاهرات دسته جمعی سندیکاهای کارگری فرانسه اشاره نمود. این میدان یکی از مهم ترین جاذبه های فرانسه است که هر ساله نظر بسیاری از گردشگران را به خود جلب می نماید. همچنین روی ستون ژوئیه میدان باستیل نام قهرمانان جنگی فرانسه حک شده است. پیشنهاد می گردد در تور فرانسه حتما به این میدان رفته و از آن دیدن نمایید. از ویژگی های دیگر میدان باستیل وجود هتل های لوکس ( هتل هایی که پذیرای مشاهیر بسیاری از جمله ادوارد هفتم، چارلی چاپلین، همینگوی و غیره بوده است)، ساختمان دادگستری پاریس، مغازه های رولکس می توان اشاره نمود. هم اکنون میدان باستیل مکان برگزاری گردهمایی های اجتماعی، سیاسی و تظاهرات می باشد. این میدان از نظر دسترسی نیز دارای ایستگاه مترو است.


[ بازدید : 92 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت ابداع سازه جی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]