چیدمان عروسی

يکشنبه 1 بهمن 1396
11:20
admin

هنگام برگزاری عروسی، نکات مهمی را باید جهت برگزاری هر چه بهتر و زیباتر این مراسم در نظر گرفت و رعایت کرد. البته بسته به اینکه این مراسم و خدمات در باغ عروسی صورت می گیرد و یا در مکان های سر بسته (مثل تالار عروسی و یا خانه) و همچنین بسته به ارائه دهندگان تشریفات عروسی و شرایط و امکانات آنها جهت برگزاری هر چه بهتر تشریفات عروسی، شاید قدری شرایط این گونه خدمات مجالس و نحوه برگزاری متفاوت باشد.

اما در کل برای ارائه هر چه بهتر تشریفات مجالس، بخصوص مراسم عروسی یکی از فاکتورهای مهم چیدمان وسایل، دکور، میز و صندلی و ظروف، شمع آرایی، سفره عقد، جایگاه عروس و داماد و غیره می باشد:

جایگاه عروس و داماد: در تشریفات عروسی ملل شما می توانید از بین جایگاه های متعدد موجود هر جایگاهی را که مناسب خود می دانید انتخاب نمایید.

ورودی مراسم عروسی: ورودی مراسم شما یکی از مهم ترین بخش هایی است که مورد توجه مدعوین قرار می گیرد. در ابتدای ورود میهمانان، ورودی مراسم شما می تواند گویای سطح اجرای خدمات مراسمتان باشد و عزیزان شما را به سمت یک قضاوت درست یا نادرست سوق دهد پس شما می توانید با یک انتخاب مناسب میهمانانتان را به سمت قضاوتی صحیح رهنمون سازید.

سفره عقد: پهن کردن سفره عقد آیین سنتی در ایران و بسیاری از کشورهای دیگر است که از دیرباز در جشن های عروسی رواج داشته است. شایان ذکر است در تشریفات ژینو سفره عقد به عنوان هدیه در تمامی منوها آورده شده است.

میز و صندلی و ظروف: شما می توانید حتی نوع میز، صندلی و ظروف مورد نظرتان را براحتی انتخاب کنید.

گل آرایی عروسی: همواره گل آرایی یکی از شاخصه های مهم برای تجلی دادن به مجالس و فراهم نمودن فضایی زیبا و دلنشین برای پذیرایی از میهمانان است. از آنجایی که عمده فعالیت تشریفات ژینو در زمینه برگزاری مجالس عروسی می باشد لذا در این بخش تصاویری از گل آرایی مجالس عروسی تقدیم حضورتان می گردد.

شمع آرایی عروسی: یکی از نکاتی که باعث زیباتر شدن هر چه بیشتر فضای برگزاری عروسی می شود استفاده از شمع آرایی های متعدد در دیزاین بخشهای مختلف است که در تشریفات مجالس ژینو این نکته کاملا رعایت می شود.


[ بازدید : 100 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت ابداع سازه جی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]