از اتصالات سازه های فولادی چه می دانید؟

دوشنبه 29 خرداد 1396
12:15
admin

اصولا اسکلت فلزی مجموعه ای از اعضای متصل فولادی است که با اتصالات و جزئیات سازه ای به واحد یکپارچه ای تبدیل می شود. اگر یکپارچگی اصل باشد نقش اساسی اتصالات و جزئیات بیشتر نمایان می شود. یکی از مشکلات مهم امر ساختمان سازی در کشور ما عدم توجه به این جزئیات مهم است. در اسکلت فولادی حتی اگر نیروها و ستونها محافظه کارانه طراحی شده باشند. در صورت عدم طراحی و اجرای مناسب اتصالات و جزئیات کارآمد، ایمنی لازم را برای ساختمان در برابر نیروهای قائم و جانبی نمی توان منصور شود.

در سازه های اسکلت فلزی جوشی یا اسکلت فلزی پیچ و مهره جهت اتصال هر یک از اجزا در سازه های فولادی وجود یک قطعه رابط برای جوش با پیچ ضروری است این قطعه رابط همان انواع اتصالات هستند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

انواع اتصالات در ساختمانهای فلزی:

انواع اتصالات تیر به ستون

انواع اتصالات پای ستون

اتصال دو تیرآهن به هم و تولید ستون یا تیر دوبل

اتصالات بادبندها به ستونها و تیرها

شرکت ابداع سازه جی اصفهان یکی از بزرگترین شرکت های طراحی و ساخت سازه های فولادی در ایران است این شرکت برای آشنایی هرچه بهتر افراد با تخصص های این شرکت اقدام به تهیه مقالاتی در زمینه سازه های فلزی نموده است که در اینجا نیز در مقاله انواع اتصالات سازه های فولادی به توضیح کامل هریک از اتصالات پرداخته است. این شرکت با اجرای پروژه های بزرگ ساخت پل های فلزی،، انواع سازه های اسکت فلزی جوشی و پیچ و مهره، ساخت انواع سوله و جرثقیل های سقفی توانسته نظر مشتریان خود با جلب نماید.


[ بازدید : 182 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت ابداع سازه جی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]