مزرعه فیل ها

چهارشنبه 6 تير 1397
12:10
admin

فیل سواری در هند از اصلی ترین تفریح های سفر به هند است . از بهترین اماکن برای تجربه فیل سواری، شهر جیپور و مزرعه فیل می باشد.مزرعه فیل ها توسط فردی به نام Mahut که قبلاً به مدت 9 سال در قلعه آمبر فیل سوار بوده است بنیان گذاری شده است و تمرکز آن بر روی پرورش و نگهداری از فیل ها در شرایط سالم و بهداشتی و محیطی دوستانه و صمیمی می باشد.

در برنامه سفر خود با تور ارزان هند حتما برنامه مزرعه فیل ها را قرار دهید و از فیل سواری و گردش با فیل ها و غذا دادن به آن ها لذت ببرید . این مزرعه در منطقه آمر قرار گرفته است و می توانید برنامه خود را طوری برنامه ریزی کنید که در یک روز از دیگر جاذبه های گردشگری این منطقه یعنی قلعه آمبر و قلعه جاگار نیز بازدید نمایید.

جهت اطلاعات بیشتر در مورد تور، قیمت تور مسافرتی ، خرید تور مسافرتی و ... به وب سایت www.asemanabi.net مراجعه نمایید.


برچسب ها: مزرعه فیل ها , تورهند ,
[ بازدید : 142 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت ابداع سازه جی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]