مرکز خرید تایمز اسکوئر کوالالامپور

چهارشنبه 6 تير 1397
12:09
admin

کوالالامپور یکی از توریستی ترین شهرهای کشور مالزی می باشد که در طول سال گردشگران و مسافران زیادی از اکثر نقاط جهان با آن سفر می کنند و علاوه بر مکان های توریستی و تفریحی که دارد دارای تعداد فراوانی مرکز خرید نیز می باشد . در این قسمت آژانس آرزوی آسمان آبی قصد دارد مرکز خرید تایمز اسکوئر را به شما معرفی کند ، پس همراه ما باشید.

برجایا تایمز اسکوئر ، اسم ساختمانی است که مرکز خرید تایمز اسکوئر در آن قرار دارد.

این برج دو قلو دارای 48 طبقه است که ارتفاع آن به 203 متر می رسد و در میان بزرگترین ساختمان های دنیا در رده ی نهم قرار گرفته است. این مرکز خرید از بزرگترین مرکز خریدهای جهان است. جالب است بدانید که در ماه حدود 2.5 میلیون نفر از این مرکز بازدید و خرید می کنند . مساحت زمین مرکز خرید تایمز اسکوئر 2 میلیون متر مربع می باشد و مراجعه کنندگان و مسافران قیمت تور مالزی می توانند با قیمت کم یک خرید خوب و بصرفه داشته باشند.

مرکز خرید تایمز اسکوئر ، اولین مرکز خرید است که دارای ویژگی پله های دارای سنسور موسیقی می باشد که در جهان تک است . اگر به کتاب علاقه مند هستید می‌توانید سری به بزرگترین فروشگاه زنجیره ای فروش کتاب در طبقه های اولیه بزنید . بیشتر از صد مغازه در طبقه های مجموعه برجایا تایمز اسکوئر در زمینه آی‌تی فعالیت دارند و سرویس دهی میدهند و همچنین در طبقه های پایینی این مرکز خرید بزرگترین فروشگاه های اوت لت وجود دارد که افراد می توانند اجناسی با مارک های جهانی و کیفیتی عالی با نرخ های باور نکردنی خریداری کنند .

در مرکز خرید تایمز اسکوئر یک پارک با همین اسم وجود دارد که از بزرگترین پارک های سربسته است . از ویژگی های این پارک وجود بلندترین ترن هوایی است که باسرعتی غیر قابل تصور البته با امنیت کامل ، لحظات مفرحی را برای کودکان و نوجوانان رقم می زند. یک سالن آی‌مکس جهت نمایش فیلم در حالتهای 3D، 2D ، سالن بولینگ با 48 لاین مجزا و ... از دیگر امکانات مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر است. رستوران های متنوع، فست فودهای فراوان در کنار کافی شاپ ها ، همه در فودکورت‌های مجموعه برجایا تایمز اسکوئر یکجا جمع شده است .

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت تور، خرید تور مسافرتی، تور مسافرتی به وب سایت آسمان آبی www.asemanabi.net مراجعه نمایید .


[ بازدید : 154 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت ابداع سازه جی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]