تفریح و هیجان در پارک های دبی

چهارشنبه 23 خرداد 1397
14:36
admin

همراه با الفبای سفر قصد داریم پارک های تفریحی در دبی را به شما معرفی کنیم تا در سفر به دبی از بازی و سرگرمی در این پارک ها که بسیار مجهز هستند لذت ببرید. این پارک های تفریحی با امکانات بی نظیر خود شما را متحیر خواهند کرد.اکنون اگر بلیط هواپیما دبی را رزرو کرده اید برای آشنایی با این پارک ها با ما همراه باشید.


پارک موشن گیت دبی Park Motiongate Dubai

بزرگترین نمایشگاه پارک با تم هالیوود که جزو جاذبه های گردشگری دبی است را در پارک موشن گیت دبی مشاهده خواهید کرد. بخش های مشهور استودیوی فیلم سازی داستانی و کارتونی که شاملColumbia Pictures, DreamWorks Animation و Lionsgate هستند در این پارک وجود دارند. امکاناتی که در این مجموعه وجود دارد با پارک های مشهور فیلم سازی جهان مانند پارک استودیو یونیورسال (Universal Pictures) و والت دیزنی (Walt Disney) برابری می کند. در این پارک، انواع بازیهای هالیوودی را تجسم کرده و به ماجراجویی و بازی با شخصیت های مهم کارتونی می پردازید.

در قسمت دریم ورکس DreamWorks وارد دنیای خیالی می شوید و حس هیجان انگیز سقوط از آسمان را تجربه می کنید. در بازی اسمورفز (Smurfs) پا به دنیای فانتزی اسمورف گذاشته و در آن قارچ ها را مشاهده می کنید. بازی کردن با شخصیت های کارتونی و فیلم های متحرک کلاسیک، نبرد با اژدها،سواری های هیجان انگیز و ... از تجربه های فوق العاده دیگر در پارک موشن گیت دبی هستند.


پارک موشن گیت در دبی


پارک بالیود دبی Bollywood Park Dubai

با ورود به پارک بالیود دبی در سفر شما با تور دبی وارد فضای نمایشی جادویی خواهید شد که نمونه آن در هیچ جای دنیا وجود ندارد. این پارک بر پایه صنعت فیلم بمبئی در هند ساخته شده و صحنه های بالیوود را به نمایش می گذارد.

تجسم فضای فیلم های بالیودی در این محل بسیار جذاب و هیجان انگیز است. این پارک اسرار آمیز متشکل از 5 منطقه چارباغ بالیوود Bollywood Boulevard، مومبای چوک Mumbai Chowk، روستیک راوین Rustic Ravine، رویال پلازا Royal Plaza و استودیوهای فیلم بالیوود است.

چندین وسیله سواری برای ورود به دنیای اکشن بالیوود و تماشای پشت صحنه ها و کشف دنیای جدید فضای سینمایی این کشور وجود دارد، همچنین آشنایی با موسیقی بالیوود با تم موضوعی هند، نمایش تئاتر با موضوعات درام، عاشقانه، اکشن و کمدی از دیگر جذابیت های خاص پارک بالیود دبی است.


پارک بالیوود در دبی


پارک لگو لند دبی Legoland Dubai

در سفر با تور دبی تابستان 97 حتما از پارک لگو لند بازدید کنید. پارکی که تمامی آن از لگو ساخته شده و مناسب برای کودکان 2 تا 12 سال است. حدود 40 سواری ساخته شده با لگو وجود دارد که سرگرم شدن با آنها بسیار لذت بخش است. نزدیک به 15 هزار مدل لگو که با بیش از 60 میلیون تکه ساخته شده در این محل به چشم می خورد که دارای 6 بخش کارخانه The Factory ، شهر لگو LEGO CITY، قلعه پادشاهی Kingdoms ، سرزمین فانتزی Fantasy Land، سرزمین ماجراجویی Land of Adventure و شهر کوچک mini-city می باشد.



ساخت روبات،ماشین،حیوان،ساختمان و هر چیز دیگری با لگو بسیار خلاقانه، جذاب و سرگرم کننده است. در بخش "کارخانه" با چگونگی ساخت آجرها آشنا می شوید و در "شهر لگو" کودکان شما کار گروهی را می آموزند اینکه چطوری با کمک یکدیگر وسیله ای خلق کنند. در قسمت "قلعه پادشاهی" با شخصیت ها قرون وسطی روبه رو می شوید.کودکان در"سرزمین فانتزی" نحو ساخت انواع وسایل را می آموزند و استعداد و خلاقیتشان را در ساخت این وسایل از خود نشان می دهند. در قسمت " سرزمین ماجراجویی" نیز با زیر دریایی به اکتشاف دنیای زیر آب می پردازند. در آخرین بخش این پارک یعنی "شهر کوچک"، با استفاده از 20 میلیون قطعه لگو، ماکت ها از سازهای معروف ساخته شده که می توانید از آنها بازدید کنید.
[ بازدید : 187 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت ابداع سازه جی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]