جشنواره خرید در استانبول

چهارشنبه 9 خرداد 1397
14:40
admin

جشنواره خرید در شهر استانبول که یکی از زیباترین و توریستی ترین شهرهای اروپا است با داشتن جشنواره خرید لذت سفر به استانبول را برای مسافران چند برابر می کند. فستیوال خرید سالانه در ماه ژوئن برپا می شود. جشنواره خرید استانبول علاوه بر ارائه تخفیف ها و آفرهای فوق العاده دارای اتفاقات و رویدادهای سرگرم کننده نیز می باشد. ترکیب تاریخ فاخر استانبول، فرهنگ ، هنر آشپزی، تفریح و خرید، همگی در جشنواره خرید استانبول که در ماه June امسال برگزار می شود خاطرات به یادماندنی برای مسافران تور لحظه آخری استانبول به وجود می آورد.استانبول که یکی از خیره کننده ترین مناطق دنیا است با اتفاقات هیجان انگیز بی شمار موجود در این جشنواره و ماجراجویی های خاطره انگیز قلب و ذهن شما را به تسخیر خود در می آورد.



در جشنواره خرید استانبول از امتیازات ویژه، تخفیف های عالی و پیشنهادات شگفت انگیز برندهای مختلف لذت ببرید همچنین شانس شرکت در قرعه کشی بزرگ و هیجان انگیز این جشنواره با هدایای عالی را نیز به دست می آورید.امسال هدف جشنواره خرید استانبول گسترش دادن جشن، شادی و علاقه به خرید در تمام سطح شهر استانبول با کنسرت ها مسابقات و نمایش مُد و لباس (Fashion Show) در نقاط مرکزی اطراف شهر استانبول نه فقط در محوطه جشنواره می باشد.اینبار مراکز خرید استانبول زیباتر و مدرن تر از گذشته به همراه تخفیف های باور نکردنی و تفریح های شگفت انگیز پذیرای گردشگران و توریست ها می باشند، پس تا زمان دارید بلیط ارزان استانبول را تهیه کنید و به این شهر زیبا سفر کنید!



مراکز خرید این جشنواره:

Akasya

Capitol

Emaar Square Mall

Forum Istanbul

Grandbazaar

istinyePark

Kanyon

Palladium

Venezia

Zorlu Center

جشنواره خرید استانبول در بازه زمانی 8-24 June (20 خرداد ماه الی 5 تیرماه) برگذار می شود.


[ بازدید : 179 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت ابداع سازه جی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]