چگونه در عروسی خود تشریفاتی خوب داشته باشیم؟

يکشنبه 1 بهمن 1396
11:51
admin

برگزاری یک مراسم خوب با تشریفات عالی و منحصر بفرد آرزوی هر عروس و دامادی است. هر فردی در بهترین شب زندگیش آرزو دارد که بدرخشد و به ستاره میهمانی اش تبدیل شود، این است که به دنبال تشریفات و برگزاری یک مراسم لاکچری می رود.

برگزاری یک مراسم خوب و تشریفات مناسب را باید به کسانی سپرد که دارای تخصص در این زمینه هستند و تجربیات موفقی را نیز در این راستا دارند؛ تنها در این صورت است که می توان اطمینان حاصل کرد که یک مراسم خوب برگزار می شود.

داشتن یک تشریفات عروسی خوب لزوما به معنی گران ترین تشریفات نیست. در بسیاری مواقع افراد در برگزاری مراسم ازدواج با محدودیت های بودجه ای روبرو هستند که اگر درست و منطقی آن را مدیریت و هزینه کنند می توانند به بهترین شکل به هدف خود برسند. در این زمینه اتکا و اعتماد به کسانی که مسیر برگزاری مراسم را بارها رفته اند و با تجربه و تخصص خود دارای سوابق موفق نیز هستند امری بسیار مهم است.

کسانی که در حوزه تشریفات مجالس و ارائه خدمات در این زمینه فعالند شما را با بهترین، اصولی ترین و اقتصادی ترین راهکارها در زمینه برگزاری مراسم آشنا می کنند و با توجه به تجربیاتشان از هدر رفت انرژی و منابع شما جلوگیری می کنند. این مجموعه ها با باغ عروسی ، گلفروشی ها و بسیاری از کارهایی که با خدمات مجالس در ارتباط است طرف قرارداد هستند. استفاده از این راهکار در واقع میانبری است که افراد را زودتر و بهتر به نتیجه می رساند.

تشریفات پارت با سال ها تجربه در زمینه مدیریت و اجرای مراسم های رسمی و لوکس، عروس و دامادهای عزیز را در رسیدن به بهترین تشریفات و مراسم عروسی در زیباترین شب زندگیشان یاری می کند. این مجموعه با ارائه خدمات مجالس و تشریفات عروسی شبی عاری از استرس و همراه با شادی و خوشی را به زوج های گرامی و دوست داشتنی تقدیم می کند.


[ بازدید : 111 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

چگونگی برگزاری مراسم حنابندان

يکشنبه 1 بهمن 1396
11:50
admin

حنابندان یکی از آداب و رسوم عروسی در نزد اقوام ایرانی می باشد.جشن حنابندان که به تعبیری آخرین رسم از آداب عروسی ایرانی می‌باشد، جشنی است که در واقع مراسم خداحافظی عروس بوده و در آخرین شب اقامت عروس به طور رسمی در خانه پدری برگزار می گردد.

در زمان های نه چندان دور در شب حنابندان زنان شرکت کننده دستشان را با آغشتن به ظرف حنایی که دور تا دور مراسم گرداننده می شد رنگ می کردند و این آیین همچنان در روستاها و شهرهای کوچک ایران پا برجاست.حنا از جنت است» و اثری از بهشت و نشانه‌ای از شادی، مهر و نیکبختی دارد. این باوری است که ایرانیان باستان داشتند و هنوز هم پابرجاست.

تشریفات مجالس صبور مطالبی درباره چگونگی برگزاری مراسم عروسی گردآوری کرده است که امیدواریم مفید واقع بشود.

در برخی مناطق برگزاری مراسم حنابندان نه تنها هزینه ای برای عروس و داماد ندارد، بلکه اقوام و دوستان با هدایای مالی خود کمک شایانی برای برگزاری مراسم ازدواج به آنها می کنند. پس از بستن حنا به دست و پای عروس و داماد مهمانان هدایای خود را پیشکش می کنند. گاهی در مناطقی مانند چهاردانگه آشنایان داماد هدایای خود را به ایشان می دهند تا صرف هزینه های ازدواج کند و اقوام عروس این هدایا را به ایشان می دهند تا کمکی برای تهیه جهیزیه به پدرعروس باشد، ولی اغلب هنگام چرخاندن ظرف محتوی حنا به دور مجلس مدعوین پس از برداشتن مقداری از حنا هدایای خود را در کنار ظرف حنا قرار می دهند. پس از آن که دست و پای عروس به حنا آغشته شد بقیه حنای آماده در بین مهمانان توزیع می شود و آنان نیز کف دست و ناخن خود را با حنا رنگین می کنند

مراسم حنابندان چگونه است؟

نزدیک ترین مراسم به تشریفات عروسی حنابندان است. این رسم که شاید امروزه آنقدر ها جدی گرفته نمی شود بسیار ریشه کهن دارد. در این مراسم که در هر جایی از ایران به شیوه ی خاصی برگزار می شود، پا و دست عروس آغشته به حنا می گردد. حنا در خانه داماد آماده می شود و برای عروس برده می شود. اینکه چه کسی حنا را به پا و دست داماد و عروس بزند بستگی به آداب و رسوم دارد. در جاهایی خواهران عروس دست های عروس را و برادر داماد دست داماد را حنا می بندند. در جاهایی از ایران حنا توسط خود عروس و داماد گذاشته می شود.بدین ترتیب که عروس برای داماد حنا می گذارد و متقابلا داماد برای عروس می گذرد. البته امروزه به جای دستها بر روی اسکناسی که در دستان داماد و عروس است حنا گذاشته می شود.

به نظر می رسد مراسم حنابندان در جنوب ایران تا ابد پا بر جا خواهد بود!

در جنوب کشور این مراسم بعضا از مراسم عقد و نامزدی نیز مهم تر است و جایگاه ویژه ای در مراسم عروسی دارد به گونه ای که یک عنصر جدا نشدنی از مراسم عروسی است.

در مناطقی مانند سیستان حنابندان بیش از یک روز برگزار می شود. در شب اول حنابندان که در اصطلاح محلی به آن «سرشویی» گفته می شود، مقدار زیادی حنا خیسانده و آماده می شود و برای اطلاع اقوام و همسایگان مقداری از آن به در خانه آنها برده و توزیع می شود. افراد در خانه داماد جمع می شوند و سینی حنا را روی سر یکی از افراد قرار می دهند و به سوی خانه عروس حرکت می کنند و با زدن کف و شادی ابیات زیر را می خوانند

امشب حنا می بنده / به دست و پا می بنده / اگر حنا نباشه آب طلا می بنده / حنا حنا می بنده به دست و پا می بنده / حنای زابل جانه فامیل شاه (داماد) می بنده/ حنا حنایه، حنا چه خوش نمایه / دست عروس نبندین، تا مادرش بیایه

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره برگزاری مراسم حنابندان و اجاره باغ عروسی به وبسایت تشریفات صبور مراجعه کنید.

www.tashrifatsabour.com


[ بازدید : 106 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

بهترین متریال برای ساخت پارتیشن‌های اداری چیست؟

يکشنبه 1 بهمن 1396
11:49
admin

دکوراسیون داخلی هم مانند دیگر صنایع در کشور ما در حال تغییر است و رو به سوی مدرن شدن دارد. به این ترتیب، در نوع مصالح و متریال ساخت همه امور مربوط به دکوراسیون داخلی تغییراتی ایجاد شده است. پارتیشن‌ها سال‌ها است که جزء جدا نشدنی محیط‌های اداری شده‌اند و در متریال ساخت پارتیشن‌های اداری نیز تغییراتی ایجاد شده است. متریال نو با ساختار و رنگ‌های متنوع کاربرد خاص خود را پیدا کرده‌اند و طرف داران خود را دارند.

در طراحی پارتیشن‌ها و مبلمان اداری متریال نقش مهمی دارند و بسیار تعیین‌کننده هستند. در گذشته پارتیشن‌های دوجداره بسیار ضخیم و به قطر 20 سانتی متر بودند و با پیشرفت فناوری و تولید ترکیبات جدید ضخامت بافت‌های چوبی پارتیشن دوجداره به 10 سانتی متر نیز کاهش یافته است. کم شدن ضخامت پارتیشن‌ها خود از مزایای متریال جدید است که هم زیبایی بیشتری دارند، هم جای کمتری را اشغال می‌کنند. البته پارتیشن‌های دوجداره عایق صوت و دما متریال خاص خود را دارند.

امروزه متریال مقاوم‌تر و به صرفه‌تر و با سرعت تولید بالاتری به بازار عرضه شده است و با طیف وسیعی از پارتیشن‌ها مواجه هستیم. گاهی ترکیب متریال‌ها با هم مانند استفاده هم‌زمان چوب و فلز این امکان را فراهم می‌سازد که پارتیشن به راحتی با دیگر الما‌ن‌های مختلف دکوراسیون مانند کف و دیوار محیط هماهنگ شود.

متریال ساخت پارتیشن‌های اداری

پارتیشن‌ها از متریال گوناگونی ساخته می‌شوند. از جمله این متریال می‌توان ام دی اف، نئوپان، آلومینیوم، پی وی سی، چوب، شیشه و... را نام برد. همان طور که می‌دانید، پارتیشن‌های اداری در دو شکل دوجداره و تک جداره ساخته می‌شوند. در درون مدول‌های شیشه‌ای پارتیشن‌های دوجداره قابلیت نصب پرده کرکره با ضخامت‌ها و رنگ‌های مختلف وجود دارد. نصب پرده کرکره برای تنظیم نور محیط و در مواردی حفظ حریم خصوصی کاربرد دارد.

پارتیشن‌ها از هر جنس و متریالی که ساخته شوند مزایا و احیاناً معایب خود را دارند. برخی از آنها در مقایسه با بقیه سبک‌تر هستند و اگر بخواهید آنها را جا به جا کنید با دردسر کمتری مواجه خواهید بود. متریالی که تنوع رنگ بیشتری دارند، کار شما را در انتخاب رنگ مناسب محیطتان راحت‌تر‌ می‌کنند.

شیشه‌ها به دلیل داشتن این قابلیت که قادرند نور را از خود عبور دهند، از متریال پر طرف دار برای ساخت پارتیشن‌های اداری هستند.

درب پارتیشن‌های اداری نیز ممکن است با توجه به متریال پارتیشن‌ها و متناسب با آن از متریال گوناگون و به شکل‌های شیشه‌ای، چوبی، ام دی اف و... باشد.

در ساخت پارتیشن‌های دوجداره ممکن است از چوب، آلومینیوم، ام دی اف، نئوپان یا شیشه به کار رود. ممکن است بدنه پارتیشن از شیشه و ساختار آن نیز از جنس شیشه باشد که نمایی شبیه پنجره به آن می‌دهد.

برای انتخاب پارتیشن اداری مناسب فضای خود باید به دکوراسیون و متریالی که در ساخت مبلمان اداری به کار رفته است توجه کنید. اینکه میزها از چه جنسی هستند، دیوارها با چه تزئین شده‌اند و چه کف پوشی روی زمین را پوشانده است، شما را به درستی در انتخاب متریال هدایت خواهد کرد.

عوامل مؤثر در کیفیت پارتیشن‌های اداری

کیفیت جنس ام دی اف، شیشه، آلومینیوم و سایر متریال

کیفیت قفل و یراق

جابه‌جایی و مونتاژ و جداشوندگی سریع و آسان

کیفیت رنگ و روکش پارتیشن و سایر موارد

برای انتخاب متریال مناسب ساخت پارتیشن اداری بهتر است از متخصصان در این حوزه مشاوره و راهنمایی بخواهید تا آنها با توجه به محیط و بودجه‌ای که برای این کار در نظر گرفته‌اید، بهترین گزینه را به شما پیشنهاد دهند.

شرکت مبلمان اداری آفن در زمینه ساخت پارتیشن‌های اداری تجربه فراوانی دارد و برای ساخت آنها از بهترین متریال متناسب با مکان و بودجه‌ای که برای آن در نظر گرفته‌اید، استفاده می‌کند. برای ساخت انواع پارتیشن اداری با این مجموعه در تماس باشید.


[ بازدید : 101 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

برگزاری مراسم عروسی در هتل بهتر است یا در باغ

يکشنبه 1 بهمن 1396
11:48
admin

روشن است که همه آرزوی برگزاری مراسم عروسی بسیار کامل و باکیفیتی در فضای باز و سرسبز باغ‌ها را داریم، اما همیشه نمی‌توان به این آرزو جامه عمل پوشاند، چون گاهی شرایط اقلیمی به ما اجازه نخواهد داد.س مهم‌ترین نقطه ضعف برگزاری مراسم عروسی در فضای باز بحث آب و هواست و محدود شدن این امکان به دو فصل بهار و تابستان. هرچند گاهی اوقات باغ دارای سالنی سرپوشیده است که امکان برگزاری مراسم در هر فصل و هر شرایط آب و هوایی را برای شما فراهم کرده است، اما فراموش نکنید که هر کدام از این امکانات برای شما هزینه‌بر خواهد بود، بنابراین اگر به فکر تعبیر رویاهایتان برای انجام تشریفات عروسی در فضای باز هستید، ابتدا به مبلغی که در نظر گرفته‌اید بیاندیشید، سپس اقدام کنید، چون برخی هزینه‌های شما مثل ورودیه و البته هزینه سرویس افزایش چشمگیری خواهد داشت، البته اگر از بعد مسافت و دسترسی صرف‌نظر کنید.

برگزاری مراسم عروسی در هتل

سالن های عروسی در هتل برای زیباتر کردن مراسم خاطره انگیز عروس و دامادها در جهان ساخته شده اند. این مکان ها بسیار مجلل هستند و کارکنان حرفه ای دارند، مشاورانی در آنجا حضور دارند که متخصص برگزاری مراسمات عروسی هستند و بخوبی می توانند سبک مورد نظر شما را اجرا کنند. هتل ها دارای سالن رقص و امکانات دیگر برای مهمانان هستند و ظرفیت تعداد زیادی مهمان را دارند. همچنین در هتل ها مکان های زیبا و خلوتی برای عروس و داماد وجود دارند که می توانند عکس بگیرند.

اگر نکات بیان شده در زیر با اخلاقیات شما منطبق باشد، درنگ نکنید که هتل ها بهترین مکان برای برگزاری جشن شما هستند:

اگر عاشق سبک مدرن و فریبنده دکوراسیون تالار عروس هستید.

اگر می خواهید که پذیرایی از مهمانان در محل انجام شود.

اگر می خواهید جشن تان همه جانبه و فراگیر باشد.

اگر می خواهید جشنی برگزار کنید که کل آخر هفته طول بکشد.

اگر می خواهید امکانات رفاهی به راحتی در دسترس مهمانان باشد.

اگر تشریفات عروسی بسیار بزرگی می خواهید.

اگر خواهان برگزاری جشنی شیک و درجه 1 هستید.


برگزاری مراسم عروسی در باغ

مراسم عروسی در باغ عروسی معمولا در فضای باز و در نواحی روستایی برگزار می شود و اغلب مورد توجه کسانی است که از محیط شهری و پر سروصدا به دلایل مختلف خسته شده اند. این مراسمات منظره بسیار زیبایی دارند و حامل آرامشی هستند که اکثر زوجین از آن لذت می برند. علاوه براین ها گزینه هایی بسیاری برای برگزاری مراسم در باغ عروسی وجود دارد، می توان از باغ هایی با نماهای متفاوت استفاده کرد مثلا باغ هایی که استراحتگاه های مختلف دارند یا باغ هایی با مکانهای تفریحی بیشتر. همچنین به جای باغ ها می توان مراسم عروسی را در مزرعه نیز برگزار کرد. امروزه مزارعی وجود دارند که مخصوص برگزاری مراسمات عروسی هستند. معمولا برگزاری جشن در مزرعه ها مورد توجه عروسانی است که عاشق زندگی روستایی هستند. برگزاری مراسم عروسی در باغ و فضای باز خاطره بسیار شیرینی برای شما و مهمانانتان به همراه خواهد داشت.

بنابراین اگر عبارات زیر حس خوبی به شما می دهند و همیشه در ذهن خود چنین رویاهایی داشتید شک نکنید که برگزاری مراسم عروسی در باغ و فضایی باز بهترین انتخاب برای شما است:

اگر عاشق دکوراسیون و سبک عروسی روستایی/ییلاقی هستید.

اگر طبیعت و زیبایی های آن حس سرزندگی و نشاط به شما می دهند.

اگر مایل به انجام هرکاری برای مقابله با تغییر ناگهانی آب و هوا هستید.

اگر برایتان اهمیت ندارد اتاق های اضافی، واحد های گرمایشی سرمایشی و سایر امکانات شهری داشته باشید.

اگر می خواهید جشن کوچک و خودمانی داشته باشید.

برگزاری مراسم عروسی در هتل بهتر است یا در باغ

با توجه به نکات بیان شده در مورد هر دو مکان (هتل و باغ) درمی یابیم انتخاب مکان عروسی امری کاملا سلیقه ای است و بسته به این دارد که زوجین (اغلب موارد عروس) چه تصمیمی راجع به مراسم عروسی خود دارند. در حقیقت برخلاف تصور عموم، هستند عروسهایی که به فکر مراسم عروسی پر تشریفات و پر هزینه نباشند. پس بهتر است با شناخت بیشتر از سلایق خود به انتخاب مکان برگزاری مهمترین جشن زندگی خود اقدام کنید.


[ بازدید : 112 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

باغ عروسی

يکشنبه 1 بهمن 1396
11:48
admin

انتخاب باغ عروسی و تالار عروسی مناسب برای برگزاری مراسم های نامزدی و عروسی همواره یکی از دغدغه های زوجها است لذا تشریفات مجالس پارت اقدام به عقد قرارداد با بیش از 50 مورد باغ عروسی و ویلا و سالن اجتماعات در تهران و حومه از غرب تا شرق و شمال تهران نموده است تا علاوه بر حل این دغدغه ها مکان مناسب هر نوع سلیقه را در اختیار زوجها قرار دهد.

قیمت و هزینه اجاره باغ عروسی

اگر به دنبال باغ عروسی ارزان برای عروسی یا تالار عروسی ارزان قیمت در تهران هستید دست نگه دارید ما بهترین قیمت تالار عروسی در تهران و اجاره باغ عروسی برای برگزاری لوکس ترین مجالس عروسی را متناسب با بودجه شما در نظر گرفته ایم. قیمت اجاره باغ برای عروسی با توجه به ویژگی هایی که هرکدام دارند متفاوت خواهد بود.

برگزاری جشن در باغ عروسی

برگزاری جشن نامزدی و عروسی در فضای باز باغ دلنشین خواهد بود. تزئینات باغ عروسی به دلیل وجود فضای باز بسیار زیبا ولی پر زحمت نسبت به سالن عروسی است. تزئین باغ عروسی گل آرایی، شمع آرایی، تزئین جایگاه عروس و داماد، تزئین ورودی باغ عروسی، تزئین میزهای پذیرایی همه به عهده خدمات مجالس است که شما با انتخاب تشریفات مجالس پارت دیگر جای نگرانی نخواهید داشت.

نباید فراموش کرد که در زمان شب باید تمامی قسمت های باغ عروسی با استفاده از چراغ های پرنور، روشن باشند. ریسه هایی که در قسمتی از باغ عروسی استفاده می شود، تنها جنبه زیبایی دارد و نباید به عنوان منبع روشنایی به آنها تکیه شود


[ بازدید : 114 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ویژگی های پارتیشن های اداری دو جداره:

يکشنبه 1 بهمن 1396
11:46
admin

پارتیشن‌های دو جداره دارای مقاومت بالا و خود ایستا هستند.

می‌توان این نوع پارتیشن را برای پرده کرکره ما بین شیشه‌ها استفاده کرد.

از پارتیشن‌های دو جداره برای پر کننده نقاطی همچون MDF, شیشه و پلکسی و ... استفاده می‌شود.

این نوع پارتیشن براحتی و با سرعت بالا نصب می‌شود.

یکی از مزایای پارتیشن‌های دو جداره، قابلیت عبور کابل‌های شبکه و سیستم در تمام قسمت‌های پارتیشن می‌باشد.

زمان استفاده از پارتیشن‌های دوجداره، می‌توان آن‌ها را مطابق با معماری فضا مونتاژ و دمونتاژ کرد. این کار به تخصص نیاز ندارد. پارتیشن اداری دست دوم که در مقایسه با پارتیشن های نو در گروه پارتیشن اداری ارزان قرار می گیرند نیز در مواردی مورد استفاده هستند اما ممکن است مانند مبلمان اداری ارزان دست دوم عمر خود را کرده و کارایی مورد نظر را نداشته باشند. پارتیشن دست دوم شاید در مقایسه با قیمت پارتیشن اداری نو صرفه اقتصادی داشته باشد ولی نمی توان از جنس آن اطمینان حاصل کرد.

پارتیشن‌های اداری دوجداره در مقایسه با پارتیشن‌های اداری تک جداره از محاسن بیشتری برخوردار هستند. این دسته از پارتیشن‌ها ضمن تفکیک فضا، زیبایی چشم‌نوازی را در محیط به ارمغان خواهند آورد. لذا توصیه ما به مدیرانی که به دنبال راهکاری مطلوب برای تأمین حریمی خصوصی برای کارکنان هستند، استفاده از پارتیشن‌های اداری دوجداره است.اما درصورتی‌که بخواهید هزینه کمتری بپردازید می توانید از پارتیشن تک جداره استفاده نمایید.

برای مشاوره رایگان در انتخاب جنس و نوع پارتیشن های صنعتی می توانید با راه های ارتباطی کارشناسان ما در شرکت مبلمان اداری آفن که در تماس باما سایت قرار دارد ارتباط برقرار کنید.


[ بازدید : 108 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

آشنایی با انواع پارتیشن های اداری

يکشنبه 1 بهمن 1396
11:45
admin

پارتیشن های اداری یکی از انواع جداکننده‌های کاذب و موقتی در فضاهای اداری و خانگی است پارتیشن اداری در انواع پارتیشن ام دی اف، پارتیشن اداری شیشه ای، پارتیشن متحرک وجود دارد که به علت تنوع در طرح، ارتفاع، نوع کاربری، ترکیب‌بندی رنگ، متریال و ملزومات آن می‌تواند مکمل مناسبی در طراحی دکوراسیون فضاهای اداری باشد

پارتیشن های شیشه ای در انواع پارتیشن شیشه ای متحرک، پارتیشن بلوک شیشه ای، پارتیشن با شیشه سکوریت، پارتیشن شیشه و استیل و... تولید می شود که با توجه به ابعادو متراژ مورد استفاده قیمت پارتیشن شیشه ای متفاوت است. در رابطه با پارتیشن های متحرک هم لازم است بدانید که پارتیشن متحرک منزل با پارتیشن متحرک اداری به واسطه نوع کاربری متفاوت است. قیمت انواع پارتیشن متحرک نیز با توجه به ابعاد و متراژ مصرفی متغیر می باشد

پارتیشن اداری به دو دسته تقسیم می شوند:

پارتیشن تک جداره

پارتیشن دو جداره

پارتیشن های تک جداره

پارتیشن‌های تک جداره دارای ستون‌های متعددی هستند که قرار گرفتن آن‌ها بر روی زمین را راحت می‌کند. به طوری که پارتیشن بدون لغزندگی، حالت ایستاده دارد. این نوع پارتیشن به صورت قاب‌های یک تکه هستند در این نوع پارتیشن نیز حذف خطوط زاید در طراحی پروفیل، باعث زیبایی بیشتر این محصول شده است.

پارتیشن تک جداره از پروفیل‌های 4*4 تهیه می‌شود که در آن، یک لایه تمام آلومینیوم با روکش آنداایز شده استفاده می‌شود. این کار باعث افزایش استحکام پارتیشن می‌شود.

ویژگی های پارتیشن های اداری تک جداره:

امکان استفاده از پرکننده های مختلف از جمله شیشه و mdf , پلکسی و ...

سرعت بسیار بالا در نصب

امکان مونتاژ و دمونتاژ سریع و اسان

پارتیشن های دو جداره

در پارتیشن‌های دوجداره قابلیت ساخت قاب‌های یک‌تکه و بزرگ وجود دارد. در این نوع پارتیشن از ستون استفاده زیادی نمی‌شود؛ زیرا بدنه پارتیشن به‌اندازه کافی مقاومت و استحکام دارد و می‌تواند بدون نیاز به ستون بر روی زمین قرار بگیرد. زیبایی پارتیشن‌های دوجداره علت‌های زیادی دارد که یکی از آن‌ها حذف خطوط زائد در طراحی پروفیل می‌باشد. مطمئناً برای مشتریان یکی از معیارهای انتخاب، زیبایی پارتیشن می‌باشد. این نوع پارتیشن محدودیت رنگ ندارد و مشتریان می‌توانند هر رنگی را که بخواهند سفارش دهند.

برای ساخت پارتیشن‌های دوجداره از پروفیل‌های 10*10 استفاده می‌شود. همچنین برای افزایش استحکام آن‌ها، یک‌لایه تمام آلومینیوم با روکش آنادایز شده یک تکه، درون پارتیشن قرار می‌گیرد.


[ بازدید : 89 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

مبلمان های اداری محیط آرا با محصولات متنوع و قیمت متناسب

يکشنبه 1 بهمن 1396
11:44
admin

محیط آرا ارائه دهنده انواع مبلمان اداری ، میز اداری ، میز مدیریت ، میز کنفرانس ، میز کارشناسی ، پارتیشن اداری ، فایلینگ اداری و ... می باشد . محصولات مبلمان اداری محیط آرا بسیار متنوع می باشد و در رنگ و طرح متفاوت می باشد.

میزهای کارشناسی

میز کارشناسی وودآل تیپ 3215

اندازه‌ها: (1500~2000)L x (650~900)W x 750H mm

کاربرد: مناسب برای دفاتر سرپرستی و کارشناسی

قیمت انواع میز کارشناسی با طرح ها و رنگ ها مختلف با محیط آرا

ویژگی‌ها: دارای 3 کشو با ارتفاع متفاوت برای نوشت افزار، لوازم جانبی و پوشه‌های استاندارد، دارای کمد برای کیف دستی و لوازم شخصی و ...، قفل مرکزی اتولاک برای درب کشو‌ها، دارای جای کیس رایانه با امکان دسترسی آسان به پشت کیس و محل مناسب جابه جایی هوا با یک کشو در قسمت بالائی، درپوش داکت جهت هدایت کابل‌های برق، تلفن و شبکه به قسمت زیرین صفحه میز، 2 بست سیم‌گیر تاش جهت جمع آوری سیم‌های اضافه زیر میز

میز کارشناسی متاوود تیپ 3323

اندازه‌ها: (1250~1800)L x (1400~1600)W x 750H mm

میز کارشناسی متاوود محیط آرا با کار برد و ویژگی هایی چون

کاربرد: مناسب برای دفاتر سرپرستی و کارشناسی

ویژگی‌ها: دارای 3 کشو با ارتفاع متفاوت برای نوشت افزار، لوازم جانبی و پوشه‌های استاندارد، دارای کمد برای کیف دستی و لوازم شخصی و ...، قفل مرکزی اتولاک برای درب کشو‌ها، دارای پایه فلزی با استحکام بالا و آ‌بکاری کروم، امکان نصب کیس هلدر آویز در قسمت زیر صفحه میز با قابلیت دسترسی آسان به پشت کیس، درپوش داکت جهت هدایت کابل‌های برق، تلفن و شبکه به قسمت زیرین صفحه میز، 2 بست سیم‌گیر تاش جهت جمع آوری سیم‌های اضافه زیر میز


[ بازدید : 90 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

انواع میز اداری محیط آرا شامل چه مواردی می باشد ؟

يکشنبه 1 بهمن 1396
11:43
admin

میز اداری شامل تمام موارد ضروری در جهت استفاده از موارد مهم هر سازمان و ارگان می باشد . اما بسیاری از مدیران برای انتخاب میز اداری خود دچار مشکل می شوند و بسیار وسواسی عمل می کنند مخصوصا اگر شرکت یا سازمان دارای بخش های مختلفی باشد و مدیر شرکت برای انتخاب مبلمان اداری شرکت باید نهایت دقت را داشته باشد .

میز اداری خوب باید علاوه بر قیمت مناسب دارای خصوصیاتی باشد انتخاب درست یک میز اداری که شامل میز مدیریت ، میز کارشناسی و میز کارمندی ، میز جلسه و ... می باشد . در واقع میز اداری باید به نسبت سمت و موقعیت کسی که می خواهد از میز استفاده نماید انتخاب شود .

انواع میز اداری محیط آرا

میز مدیریت ، میز معاونت ، میز کارشناسی ، میز اپراتوری و کارمندی ، میز کنفرانس ، میز منشی ، کانتر بانکی ، میز سایتی و کال سنتر ، ویترین و کتابخانه های مدیریت ، کتابخانه اداری و کمدهای بایگانی

کاربرد میزاداری محیط آرا برای اتاق مدیریت

سایز و رنگ میز مدیریت باید متناسب با فضا و محیط اتاق باشد . میزهای مدیریت دارای کاربری متفاوتی می باشد و آنهم به این دلیل است که مدیران کارهای اپراتوری انجام نمی دهند اما به دلیل اینکه ساعت بیشتری را پشت میزهای مدیریتی می نشینند باید میز و صندلی مدیریتی بسیار راحت باشد .

کاربرد میز اداری محیط آرا برای اتاق کارمندان

میز کارکنان باید دارای ویژگی هایی از جمله داشتن کشو جهت نگهداری اسناد و مدارک می باشد . میز کارکنان باید در هنگام طراحی جایی برای قراردادن کامپیوتر و لپ تاپ داشته باشد .

میز اداری محیط آرا برای اتاق کنفرانس


قیمت میز کنفرانس برای اتاق کنفرانس باید با توجه به محیط آن شرکت و اندازه آن اتاق انجام شود .


[ بازدید : 90 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تجهیزات اداری محیط آرا شامل چه مواردی می باشد ؟

يکشنبه 1 بهمن 1396
11:42
admin

تجهیزات اداری که office supplies نیز نامیده می شود و به تمامی وسایل مورد نیاز یک شرکت می گویند که شامل میز اداری ، صندلی ، کتابخانه ، فایلینگ اداری و ... نیز گفته میشود.

مبلمان اشاره به اشیاء متحرک در نظر گرفته شده برای حمایت از فعالیت های مختلف انسان (به عنوان مثال، صندلی، چارپایه و مبل) میز نهار خوری و تخت خواب و ... می باشد .

مبلمان نیز برای نگهداری اشیاء در ارتفاع مناسب برای کار (به عنوان سطوح افقی بالای زمین استفاده می شود مانند میز) و یا برای ذخیره موارد (به عنوان مثال، قفسه ها و کتابخانه ها ). از مبلمان می توان به عنوان یک محصول طراحی و یک نوع هنر تزئینی استفاده کرد . علاوه بر نقش کاربردی مبلمان نیز می تواند به عنوان هدف نمادین یا مذهبی باشد. مبلمان می تواند از مواد مختلف ساخته شود از جمله فلز ، پلاستیک و چوب . مبلمان را می توان با استفاده از انواع مفاصل چوبی انجام داد که اغلب فرهنگ محلی را منعکس می کنند. در ساخت مبلمان مردم از اشیاء طبیعی استفاده کرده اند مانند کنده درخت . سنگ و خزه . به عنوان مبلمان از آغاز تمدن بشری ، تحقیقات باستان شناسی نشان می دهد که از حدود 30،000 سال پیش مردم شروع به ساخت و تولید مبلمان کردند . با استفاده از چوب، سنگ، و استخوان های حیوانات. پیش از این که آثار هنری مانند مجسمه ونوس در روسیه یافت شود یا تصویر الهه روی تخت. اولین مبلمان ماندگار موجود در خانه Skara Brae در اسکاتلند است، و شامل کابینت ها، قفسه ها و تخت ها که همه از سنگ ساخته شده اند. تکنیک های ساخت مجتمع مانند ساختمان سازی در دوران اولیه سلطنتی مصر باستان آغاز شد. در این دوره، قطعات چوبی ساخته شده، از جمله چارپایه و میز ، گاهی اوقات با فلزات با ارزش و یا عاج تزئین شده است. تکامل طراحی مبلمان در یونان باستان و روم باستان ادامه یافت نیمکتهای چند منظوره برای آرامش، خوردن و خوابیدن استفاده می شود مبلمان قرون وسطی معمولا سنگین وزن و با بلوط و تزئینات بود . طراحی مبلمان در طول رنسانس ایتالیایی در قرن چهاردهم و پانزدهم گسترش یافت. قرن هفدهم، در هر دو جنوب و شمال اروپا، توسط طرح های باروک، اغلب طلایی طراحی شده است. قرن نوزدهم معمولا توسط شیوه های احیای تعریف می شود. سه چهارم اول قرن بیستم اغلب به عنوان راهپیمایی به سمت مدرنیسم دیده می شود .

یک پیشرفت منحصر به فرد از طراحی مبلمان مدرن پس از مدرن بازگشت به اشکال و بافت طبیعی است .

متنی که ارائه شد مقدمه ای بود از تاریخچه مبلمان و تجهیزات اداری.


[ بازدید : 91 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت ابداع سازه جی است. || طراح قالب avazak.ir