مزایا و معایب مبلمان اداری چیست؟

يکشنبه 1 بهمن 1396
11:59
admin

چگونه می‌توان چیدمان فضای دفتر کار را به بهترین شکل ممکن انجام داد؟

امروزه دیگر میزهای بزرگ برای دفاتر کار مناسب نیستند و میزمدیریت مدرن و صندلی‌های مدرن و ارگونومیک برای دفاتر کار استفاده می‌شوند. مانند هر کار دیگری چیدمان مبلمان دفاتر اداری نیز بسیار مهندسی و استاندارد شده است و اصول و قواعد زیادی برای پیروی در چیدمان مبلمان این فضاها پدید آمده است.

گسترش طرح‌های به‌روز و تنوع آن‌ها برای دفاتر اداری به یک مزیت تبدیل شد تا مدیران با توجه به بودجه و شرایط کسب و کار، به دنبال دکوراسیونی برای دفاتر کار خود و محل کار کارمندان باشند.

استانداردسازی محیط نه‌تنها بر ارزش کاربری آن می‌افزاید، بلکه باعث می‌شود تا راندمان کاری پرسنل با توجه به طولانی بودن ساعات حضور آن‌ها در دفتر نیز افزایش یابد. این افزایش راندمان سلامتی روح و جسم کارمندان را با توجه به نوع مبلمان اداری به کار برده شده در دفتر کار تضمین می‌کند.

مبلمان اداری چه اهمیتی دارند؟

مبلمان اداری وسایل و آیتم‌هایی هستند که برای چیدمان یک اداره و یا دفتر کار استفاده می‌شوند. این مبلمان شامل میزهای اداری، صندلی‌ها، قفسه‌ها، پارتیشن‌های اداری مختلف و سیستم فایلینگ هستند که به منظور دادن نظم و هماهنگی به محیط مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر برایمبلمان اداری چیدمان استانداردی در نظر گرفته شود و آیتم‌ها مهندسی شده در کنار هم قرار بگیرند، نتیجه دفتر کار و یا فضای اداری دلچسبی خواهد بود که پرسنل در آن آسایش و آرامش دارند و گذر زمان را احساس نمی‌کنند.

مزایا و معایب استفاده از مبلمان اداری در فضای کاری چیست؟

علی‌رغم تمام مزایایی که استفاده از مبلمان اداری دارد، این وسایل می‌توانند معایب و نکات منفی برای دفتر کار و فضاهای اداری نیز داشته باشند. اگرچه می‌توان معایب مبلمان اداری را با پیروی از اصول و قواعد این کار و استاندارد‌های موجود به حداقل رساند، اما در زیر به گوشه‌ای از این نکات منفی اشاره می‌کنیم.

یکی از مهم‌ترین معایب مبلمان اداری اشغال کردن فضای زیادی از محیط کار است. شاید در نگاه اول این ایراد خیلی بزرگ به نظر برسد، اما در حقیقت این طور نیست. این مبلمان با بهینه‌سازی محیط و ایجاد فضای استاندارد قابل استفاده ضمن مجزاسازی قسمت‌های مختلف یک دفتر کار، نقش چشمگیری در زیباسازی و استاندارد کردن محیط اداری بازی می‌کنند.

ایراد دیگر مبلمان اداری در هزینه‌ای است که بر عهده مدیران می‌گذارد، اما این هزینه در واقع نوعی سرمایه‌گذاری و پس‌انداز برای بهبود کسب و کار و افزایش راندمان کاری پرسنل است که اگر عاقلانه و هوشمندانه هزینه شده و با کارشناسان دکوراسیون داخلی در رابطه با طراحی و خرید آن مشورت شود، نتایج خیلی خوبی را برای کسب و کار مورد نظر حاصل می‌کند.

گروه صنعتی آفن، مبتکر در طراحی و ارائه به‌روزترین مبلمان اداری و سیستم‌های فایلینگ و طبقه‌بندی، شما را در داشتن مناسب‌ترین چیدمان در دفتر کار با بهینه‌ترین دکوراسیون روز یاری می‌کند.


[ بازدید : 113 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

مراحل نصب کاغذ دیواری

يکشنبه 1 بهمن 1396
11:58
admin

به مرور هر کاغذ دیواری ممکن است تازگی خود را از دست بدهد و دچار خراش ،پارگی و یا موارد دیگر شود.یکی از موارد مهم درنصب کاغذ دیواری مهارت نصاب است و همچنین تعیین غلظت چسب کاغذ دیواری که در چسباندن کاغذ دیواری بکار می رود زیرا هم غلیظ و هم رقیق بودن چسب کاغذ دیواری مشکلاتی درآینده نصب کاغذ دیواری پیش می آورد.از موارد دیگر زیرساخت دیوار است دیوارهایی که دچار ترک شده اند اول باید ترمیم شوند و بعد کاغذ دیواری بر روی آنها نصب شود زیرا ترک داشتن دیوار و غیر مسطح بودن آن باعث می شود کاغذ دیواری دچار چروک و باد کردن شود .نصب کاغذ دیواری بر روی دیواری که گچ است از موارد اشتباه به شمار می رود زیرا گچ قابلیت جذب دارد و چسب کاغذ دیواری را جذب می کند و مانع نصب کاغذ دیواری برروی آن می شود و بعد از مدتی کاغذ دیواری از دیوار جدا می شودو باید حتما از سمباده یا لایه ای از پلیمر بر روی گچ استفاده شود.از دیگر موارد حرارت و دمای هوا می باشد در دمای بالا کاغذ دیواری ها تیره و دچار آسیب می شوند و باید همیشه مراقب دمای هوای محیط بود.

نکته دیگر این است که بهترین کاغذ دیواری ها هم کاملا قابل شستشو نیستن و در صورت شستشو کاغذ دیواری به صورت کامل با آب ظاهرشان دچار تغییر می شود.و بهتر است از دستمال مرطوب و الکل صنعتی برای پاک کردن لکه هایی مانند خودکار و سایر لکه ها بر روی کاغذ دیواری استفاده کرد.


[ بازدید : 107 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

قیمت تشریفات عروسی بر چه اساسی تعیین می شود؟

يکشنبه 1 بهمن 1396
11:57
admin

برگزاری مراسم عروسی خوب ریزه کاری های زیادی دارد که بسیاری از ما از همه آن‌‌ها آگاه نیستیم. به همین دلیل لازم است تا چند ماه پیش از برگزاری مراسم عروسی برنامه ریزی ها و امکان سنجی های لازم برای این کار صورت بگیرد تا در نهایت مراسم عروسی به بهترین شکل و کیفیت برگزار و به خاطره ای ماندگار برای تمام مهمانان تبدیل شود.برای برگزاری مراسم عروسی، باغ عروسی مهمترین بخش است است که در انتخاب آن باید توجه ویژه ای به عمل آورد. باغ عروسی باید مساحتی متناسب با تعداد میهمانان داشته باشد. به همین دلیل، پیش از اقدام برای انتخاب و رزرو باغ بهتر است لیست میهمانان مراسم خود را تهیه کنید. دومین مسئله نحوه پذیرایی است. پذیرایی باید به نحو شایسته و احترام آمیز از میهمانان صورت بگیرد تا آن ها نیز همراه شما شبی خاطره انگیز و به یادماندنی را تجربه کنند. این موضوع همچنین باعث می شود تا شما در نگاه مدعوین مراسم عروسی خود نیز جایگاه خوبی پیدا کنید.

قیمت تشریفات عروسی تشریفات پارت انتخاب منوی شام، میوه و شیرینی براساس تعداد میهمانان و بودجه عروس و داماد انجام می‌شود، اما توصیه ما این است که برای انتخاب منو تنها به قیمت ها و هزینه‌ها توجه نکنید و کیفیت برایتان در اولویت باشد.برای برگزاری یک مراسم خوب نیاز است تا یک عروس و داماد زیبا و خوش پوش نیز در مراسم حضور داشته باشند. پس تا جایی که امکان دارد در انتخاب مزون و آرایشگاه دقت کنید تا در نهایت به خواست خود در شب عروسیتان دست پیدا کنید.ماشین عروس از مواردی است که نباید از آن غافل شد. بسیاری از عروس و دامادها ترجیح می‌دهند برای شب عروسی خود ماشین لوکس و درجه یک استفاده کنند که مؤسسات خدمات مجالس کلیه کارهای کرایه ماشین و تزئین آن را به عهده می‌گیرند.ثبت خاطرات بهترین شب زندگی شما نیازمند یک آتلیه تخصصی و تیم عکاسی و فیلمبرداری حرفه ای است. برای انتخاب این مجموعه ها بهتر است از خدمات مجالس و مشاوره آنها استفاده کنید. این مؤسسات با داشتن تجربیات موفق می‌توانند راهگشای شما در برگزاری یک مراسم عروسی تمام عیار باشند.علاوه بر تمام مواردی که گفته شد، یک مراسم عروسی دارای جزئیات بسیار دیگری است که عروس و دامادها با گرفتن مشاوره از مؤسسات خدمات مجالس می‌توانند از این جزئیات آگاه شوند و مراسم عروسی شایسته و خوبی را برگزار کنند.

هزینه‌های برگزاری مراسم عروسی

هزینه‌های برگزاری مراسم عروسی بستگی به انتخاب های شما دارد، ممکن است تصور کنید که تنها با هزینه های زیاد می توان یک مراسم عروسی خوب برگزار کرد، اما واقعیت این طور نیست. در برگزاری یک مراسم عروسی با توجه به تعدد آیتم های لازم هوشمندانه خرج کردن در نهایت خروجی خیلی خوبی به همراه خواهد داشت. درست است که پول راهگشای همه چیز است، اما امروزه زوج های بسیاری هستند که می خواهند با محدودیت های بودجه ای خود مراسم عروسی شان را به نحوی شایسته جشن بگیرند. مؤسسات خدمات مجالس با داشتن تنوع در پکیج ها و منوهای انتخابی و معرفی باغ عروسی به این افراد کمک می کنند تا متناسب با بودجه خود یکی از بهترین شب های زندگیشان را به همراه عزیزانشان جشن بگیرند.


[ بازدید : 102 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

معرفی شرکت غرفه سازی رایکا سازان

يکشنبه 1 بهمن 1396
11:56
admin

شرکت رایکا سازان برای غرفه سازی چشم اندازی را مشخص کرده است که در آن انواع مصالح و تجهیزات مطابق با نیاز مشتریان صورت می گیرد. در طی نشست های متعددی که در این شرکت برگزار شده است، استفاده از مواد و مصالح خام هم مورد توجه قرار گرفت.

در این شرکت، غرفه سازی با دریافت نقطه نظرات مشتریان صورت می گیرد و با استفاده از نرم افزارهای سه بعدی طراحی و معماری ابتدا طرح آماده شده در اختیار مشتریان قرار می گیرد و پس از برطرف شدن عیوب و یا اضافه کردن المان های مورد نظر آنها، اجرا می شود.

· تلاش برای جلب رضایت مشتریان

یکی از نکات حائز اهمیت در جلسات شرکت غرفه سازی رایکا سازان ، توجه به جلب اعتماد و رضایت مشتریان است. از این رو یکی از مهمترین مواردی که به آن توجه شد، تایید طرح نقشه های اجرایی کامل و دقیق است که به همراه چک لیست های تدارکاتی تهیه و در اختیار واحد اجرای غرفه قرار می گیرد تا وارد فاز اجرا شود.

توجه به المان هایی از قبیل مبلمان های مناسب برای غرفه های نمایشگاهی، تجهیزات برقی و نورپردازی، و دیگر ملزومات لازم برای غرفه هم از دیگر مواردی است که به منظور جلب رضایت مشتریان مد نظر قرار گرفته است. سرعت عمل در کار و اجرا و اتمام پروژه ها در اسرع وقت هم از سوی مدیریت این شرکت مورد بحث قرار گرفت و ماحصل این نشست همکاری و تعاون تیم طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی بود.

· آموزش کارکنان

تخصص و مهارت کارکنان شرکت غرفه سازی رایکا سازان یکی از مهمترین موضوعات در پیش روی مدیران است که تمام تلاش آنها بر پایه افزایش مهارت کارکنان قرار گرفت. بر این اساس تمامی کارکنان و پرسنل مبتدی شرکت موظف به فراگیری اصول و تکنیک های غرفه سازی شدند و بدین منظور شرکت در دوره های فراگیری کار با ابزارهای مختلف برای تمامی پرسنل جدید الزامی شد.

طبق گفته های تیم مدیریت رایکا سازان ، تمامی پرسنلی که در این دوره ها شرکت می کنند، نحوه کار با ابزارهای کاربردی، طراحی فضا، تکنیک های طراحی، خلاقیت و ایده پردازی، معرفی فضای نمایشگاهی و نحوه برخورد با آن، اقدامات و پیش نیازهای طراحی واجرای غرفه، معرفی و بخش بندی مراحل اجرایی غرفه، نور و کلیه آبجکتهای محیطی با توجه به کاربری غرفه، نحوه طراحی و جانمایی نور در غرفه، چگونگی هماهنگی و مدیریت اکیپهای اجرایی، برق کشی غرفه، مراحل رنگ کاری غرفه و ... را فرا می گیرند.

همچنین در این دوره ها چگونگی طراحی و غرفه آرائی در نمایشگاه ها بصورت جامع و کاملا اجرائی به صورت گام به گام برای کارآموزان آموزش داده می شود. در نهایت کارکنان وارد فاز طراحی و اجرا می شوند.

· تعامل و همکاری پرسنل

از دیگر فاکتورهای غرفه سازی، تعامل و همکار مداوم پرسنل شرکت است. در این راستا شرکت غرفه سازی رایکا سازان به منظور افزایش سرعت و کیفیت غرفه ها، اقدام به طرح هایی برای همکاری بیشتر پرسنل کرده است. برگزاری جلسات با حضور تمامی اعضای تیم غرفه سازی، ایجاد روحیه تعاون و همکاری در آنها و تلاش برای حل تعارضات و مشکلات احتمالی از جمله اقداماتی بود که از سوی مدیریت این شرکت برای ایجاد حس تعامل و همکاری پرسنل صورت گرفته است.

· تهیه مصالح و تجهیزات مرغوب

گذشته از تخصص و مهارت اعضای تیم، در غرفه سازی استفاده از تجهیزات و متریال های باکیفیت هم اهمیت پیدا می کند. آنچه که برای غرفه سازی استفاده می شود، باید از بین بهترین مصالح تهیه شود. به همین دلیل شرکت غرفه سازی رایکا سازان با در نظر گرفتن ناظر برای تهیه مصالح مرغوب، تلاش دارد تا غرفه سازی را به بهترین شکل ممکن اجرا کند. همچنین نظارت تنها در مرحله تهیه تجهیزات و مصالح محدود نمی شود و در زمان اجرا هم مهندسین مسلط به تمامی مرحله اجرا نظارت دارند.

· بازاریابی برای غرفه سازی

با توجه به افزایش نمایشگاه هایی که در طول سال در گوشه و کنار شهرها برگزار می شود، غرفه سازی هم رشد قابل توجهی داشته است و شرکت های بزرگ به منظور جذب مشتریان بیشتر به این سمت سوق داده شده اند. شرکت غرفه سازی رایکا سازان جهت جذب مشتریان بیشتر با بررسی زمان برگزاری نمایشگاه، اقدام به ارسال تیم بازاریابی در محل خواهد کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تجهیزات نمایشگاهی و اصول طراحی غرفه های نمایشگاهی به وبسایت رایکا سازان مراجعه کنید

www.raykasazan.com


[ بازدید : 88 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

چرا به غرفه‌های نمایشگاهی نیاز داریم؟

يکشنبه 1 بهمن 1396
11:55
admin

غرفه‌های نمایشگاهی از نقطه نظرات مختلفی دارای اهمیت هستند. بررسی این نقطه نظرات در نهایت به صاحبان کسب و کار این ایده را می دهد که آیا آنها به یک غرفه نمایشگاهی نیاز دارند یا نه.گسترش رو به فزونی نمایشگاه های داخلی و بین المللی در ایران موجب شده تا بسیاری از شرکت ها و کسب و کارها به فکر ساخت غرفه های نمایشگاهی در نمایشگاه‌ های مختلف بیافتند تا از این طریق بتوانند خود را بیشتر در معرض نگاه مخاطبان قرار دهند. پتانسیل بالایی که در دریافت بازخورد از مخاطبان برای هر کسب و کاری وجود دارد، در هیچ جای دیگر وجود ندارد؛ از این رو، برندهای زیادی در سراسر ایران و یا حتی جهان درصدد هستند که خود را به این شیوه به مخاطبان بشناسانند. برای این که برند ها و تجارت های مختلف بتوانند به خوبی خود را به بازار هدفشان بشناسانند و از این طریق به آن ها نزدیک شوند، به فضاهایی برای تبادل اطلاعات و انجام تبلیغات در نمایشگاه ها نیاز دارند. غرفه های نمایشگاهی این امکان را در اختیار آن ها قرار می دهد. البته با توجه به این که هر کاری از قاعده و اصولی برخوردار است، غرفه سازی نیز استاندارد ها و قواعد خاص خود را دارد که اگر رعایت نشود، نتایج لازم عاید کسب و کار مورد نظر نمی شود و تنها فهرست بلند بالایی از هزینه ها به وجود می آید.

طراحی غرفه های نمایشگاهی مراحل مختلفی دارد. در اولین مرحله و پس از مراجعه شرکت مورد نظر برای ساخت غرفه، شرکت های غرفه ساز ابتدا با شناسایی مخاطبان هدف طرح اولیه غرفه را ایجاد می کنند. سپس با اندازه گیری بودجه ای که شرکت مورد نظر می خواهد برای حضور در یک نمایشگاه خاص هزینه کند، اندازه و مکان غرفه آن تعیین می شود. پس از آن که این مکان یابی انجام شد، شرکت های غرفه ساز متریال مناسب و آیتم های مورد نیاز ساخت غرفه را با توجه به موقعیت و نوع کسب و کار تعیین می کنند. حتی رنگ اجزا و شکل هایی که جزئیات مختلف یک غرفه دارند می توانند از کسب و کار مربوط الهام بگیرند. پس از این که متریال مناسب ساخت مشخص شد، کار طراحی و برنامه ریزی به پایان می رسد و پروژه وارد فاز عملیاتی می گردد. پس از این که فاز عملیاتی ساخت غرفه به اتمام رسید، باید در مورد دکوراسیون داخلی با توجه به نوع کسب و کار چاره ای اندیشید. دکوراسیون داخلی یک غرفه متأثر از نوع کسب و کار مربوطه، تعداد مخاطبان و گروه مخاطبان است. باید سلیقه و ذائقه مخاطب در طراحی غرفه نمایشگاهی لحاظ شود، چرا که هدف اصلی در نهایت جذب مخاطبان، معرفی محصولات و خدمات و افزایش فروش است.

شرکت غرفه سازی رایکاسازان با سال ها تجربه مفید در زمینه ساخت غرفه های نمایشگاهی و تجهیزات نمایشگاهی تمام مراحل ساخت غرفه های نمایشگاهی شما را از صفر تا صد بر عهده می گیرد. این شرکت مهندسی در زمینه ساخت غرفه های نمایشگاهی با داشتن برندهای به نام در کارنامه حرفه ای خود، یکی از غول های صنعت غرفه سازی در ایران به شمار می آید.

www.raykasazan.com


[ بازدید : 81 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

راهنمای کامل انتخاب کاغذ دیواری

يکشنبه 1 بهمن 1396
11:55
admin

انتخاب طرح و رنگ مناسب بر اساس کاربری
بسته به اینکه کاغذ دیواری برای کدام قسمت از منزل یا محل کار استفاده می شود می توان انتخاب های مناسب تری داشت. این انتخاب به نوع کاربری بستگی دارد. به عنوان مثال در منزل برای اتاق خواب مستر از طرح های سنگین تر و شکیل تر نسبت به سایر اتاق ها و برای سالن نشیمن و پذیرایی نسبت به طراحی منزل (کلاسیک-مدرن-روشن-تیره و ...) انتخاب خواهد شد. در مورد فضاهای اداری نیز طرح و رنگ کاغذ اتاق مدیریت متفاوت با سایر فضاها خواهد بود.انتخاب بر اساس نور و مساحت محیط
معمولا فضاهایی که از روشنایی طبیعی کم تری برخوردارند نیاز به کاغذ دیواری روشن تر و ساده شاده تری دارند تا بتوانند کمبود نور را تا حدودی جبران کنند و بالعکس، در فضاهای روشن می توان از کاغذ تیره تر و شلوغ تر استفاده کرد. در مورد فضاهای کوچک با سقف کوتاه تر رنگ های روشن و طرح های ساده مناسب ترند. چون استفاده از کاغذ با رنگ تیره و طرح شلوغ فضا را کوچک تر نشان می دهد.قابلیت شستشو
بر اساس جنس کاغذ دیواری (پارچه، فوم، پی وی سی) و درصد وینیل میزان قابلیت شستشومتفاوت خواهد بود که این موضوع نیز در انتخاب کاغذ باید لحاظ شود.

4. انتخاب بر اساس هزینه
در انتخاب رول های کاغذ دیواری بر اساس هزینه ابتدا به ابعاد رول ها توجه کنید چرا که رول های کاغذ دیواری دارای عرض های متفاوت با متراژهای طولی متفاوت می باشند. سپس بر اساس تخصیص هزینه تصمیم نهایی را بگیرید.
5.
انتخاب بر اساس علم روانشناسی
چنانچه خواهان فضایی با آرامش و نظم بیشتری هستید کاغذ دیواری با رنگ ملایم توصیه می شود و چنانچه به دنبال فضایی شاد و پرهیجان می باشید از کاغذ دیواری هندسی و هنری با رنگ شاد استفاده کنید. همچنین افراد تنوع طلب به دلیل استفاده از دکوراسیون های متنوع در یک بازه زمانی باید از کاغذ دیواری ساده استفاده کنند تا مطابق با تمام طراحی ها باشد.


[ بازدید : 97 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

انتخاب مبلمان اداری

يکشنبه 1 بهمن 1396
11:54
admin

خرید مبلمان اداری کار بسیار مشکلی است.یعنی شما باید با ویژگی های محل کار خود و دیزاین آن جا و این که برای چه کاری می خواهید می تواند مدل های مختلفی انتخاب کنید.ما در این جا سعی نموده ایم بهترین نکات درباره خرید مبلمان اداری را بازگو کنیم تا شما به آن چه می خواهید برای انتخاب مبلمان اداری نزدیک شوید.


1-انتخاب صندلی اداری
موقع خرید صندلی اداری به این نکات توجه کنید
پشتی صندلی اداری باید انحنا S شکل داشته باشد که گودی کمر را در زمان تکیه دادن به آن حفظ کند. کفی و پشتی صندلی باید از متریال مناسبی باشند و بهتر است ضد عرق باشد تا فرد عرق نکند و لباس به بدنش نچسبد.صندلی هایی که برای کار با رایانه استفاده می‌شود باید به سمت عقب خم شود تا بتواند زاویه 110 درجه ایجاد کند.
نکته آخر که باید در نظر بگیرید این است که صندلی اداری نباید خیلی نرم باشد.
یعنی کفی صندلی اداری باید نرم و راحت باشد اما نه در حدی که شخص مانند مبل راحتی در صندلی فرو رود و اجازه جا به جایی نداشته باشد


2-انتخاب میز اداری
بدون شک مهمترین قسمت مبلمان اداری هر شرکت میز اداری آن می باشد.از جمله میز مدیریت و میز کارمندی باید با رعایت اصول ارگونومی طراحی و تولید شود.
میز کارمندی می بایست به گونه ای قرار بگیرد که اشخاص مافوق براحتی بتوانند افراد زیر دست را کنترل کنند لذا میز کارمندی می بایست بگونه ای قرار گیرد که مدیریت به تمام میز های اداری احاطه کامل داشته باشد.
میز کارمندی را نسبت به کاری که قصد انجامش را دارید انتخاب کنید. چنانچه نیاز به فضای وسیع تری برای کار دارید مناسب تر است که میزی بزرگ را انتخاب کنید. اما میتوانید فضای کاری خود را با استفاده از کشوهای میز محدود کنید. به این ترتیب نیاز به استفاده از میز های بزرگ در دکوراسیون اداری شما کمتر میشود.به طور کلی حداﻗﻞ ﻃـﻮل برای میز ﺑﺎﯾـﺪ 1200 ﻣﯿﻠﯿﻤﺘـﺮ و ﺣـﺪاﻗﻞ ﻋﺮض برای میز ﺑﺎﯾﺪ 800 ﻣﯿﻠﯿﻤﺘﺮ ﺑﺎﺷﺪ. طول 1600 ﻣﯿﻠﯿﻤﺘﺮوﻋﺮض 800 ﻣﯿﻠﯿﻤﺘﺮﺗﻮﺻﯿﻪ ﻣﯽ ﺷﻮد طول وﻋﺮض ﺳﻄﺢ ﮐﺎر میز ﺑﻬﺘﺮاﺳﺖ ﻣﻀﺮﺑﯽ از 100 ﻣﯿﻠﯿﻤﺘﺮ ﺑﺎﺷﺪ.به طور معمول برای میزهای مدیریتی مدرن از متریال ام دی اف استفاده می شود. از مزایای MDF علاوه بر زیبایی و تنوعی که دارد، می توان به مقرون به صرفه و با دوام بودن آن اشاره کرد و همچنین ام دی اف استحکام بیشتری به نسبت سایر متریال ها دارد. برای اینکه میز کار شما عمر بیشتری داشته باشد به دنبال میزی باشید که سطح آن با روکش فرمیکا یا ملامینه پوشیده شده باشد.



3-انتخاب پارتیشن اداری
در زمان انتخاب و خرید پارتیشن به اندازه، نوع پارتیشن و نحوه قرار گرفتن آنها توجه کنید، زیرا رعایت تمام این موارد روی محیط کاری تأثیر مستقیم دارندبرای انتخاب بهترین نوع پارتیشن اداری باید هدف از پارتیشن‌بندی را مشخص کنید. پارتیشن اداری برای کارمندان مالی شرکت بسیار عالی است و دسترسی دیگران به اطلاعات مالی را کم می‌کند.. برای افزایش زیبایی می‌توانید رنگ پارتیشن را با مبلمان خود هماهنگ کنید.


[ بازدید : 133 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

خدمات برش لیزری فلزات و غیر فلزات

يکشنبه 1 بهمن 1396
11:54
admin

برای بسیاری افراد سوال پیش می آید که برش لیزری چیست. همانطور که می دانید برش لیزری فناوری است که از لیزرهای قدرتمند برای برش و حکاکی ورقه های مسطحی از مواد همچون پارچه، کاغذ، چوب و غیره استفاده می کند. اینکه بتوانید تقاضای مشتریان خود را هدف قرار دهید و از عهده رفع این نیازها بربیایید برای موفقیت شرکت شما بسیار مهم خواهد بود. با استفاده از یک فناوری برش لیزری بهبود یافته و جدید، تولید کنندگان قادر خواهند بود خود را با نیازهای مشتری هماهنگ سازند و در عین حال بتوانند محصولات با کیفیتی در اختیار آنها قرار دهند. استفاده از آخرین نسل تجهیزات برش لیزری برای متمایز شدن در میان رقبا بسیار مهم است و می تواند محدوده وسیعی از پروژه ها را در اختیار شما قرار دهد.

فناوری برش لیزری چیست؟

برش لیزری فناوری است که از لیزر برای برش مواد استفاده می کند و معمولا برای ساخت محصولات متعدد از آن استفاده می شود. همچنین این فناوری در مدارس، کسب وکارهای کوچک و مراکز سرگرمی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه برش لیزری با هدایت کردن خروجی یک لیزر قدرتمند بر روی ماده مورد نظر کار می کند.

معمولا در این روش از لیزر برای حکاکی لیزر یا برش طراحی های مختلف بر روی مواد متعددی استفاده می شود. سه نوع لیزر وجود دارد که در صنعت از آنها استفاده می شود: دستگاه لیزر CO2، ماشین لیزر Nd و لیزرهای Nd-YAG. ما از دستگاه های Co2 استفاده می کنیم. این دستگاه از یک لیزر برای برش استفاده می کند که در آن ماده مورد نظر ذوب شده یا می سوزد و در نهایت تبخیر می شود. شما می توانید جزییات بسیار دقیقی را بر روی طیف وسیعی از مواد ایجاد نمایید.

مکانیسم اصلی برای فناوری برش لیزری چیست؟

دستگاه های برش لیزری معمولا از فناوری تحریک وتقویت برای تبدیل انرژی الکتریکی به پرتوهای نور با چگالی بالا استفاده می کنند. زمانی که الکترون ها توسط یک منبع خارجی تحریک می شوند مرحله تحریک آغاز می شود . این منبع خارجی معمولا یک لامپ یا قوس الکتریکی است. تقویت نیز داخل یک رزوناتور نوری در یک محفظه اتفاق می افتد که بین دو آینه تنظیم شده است. یک اینه بازتابی(انعکاسی ) است در حالیکه آینه دیگر به صورت انتقالی خواهد بود و به انرژی پرتو اجازه می دهد دوباره به رسانه لیزری برگردد. اگر یک فوتون با روزناتور همتراز نشده باشد، آینه آن را هدایت نمی کند. این موضوع به سیستم موجود اطمینان می دهد که تنها فوتون های مناسب تقویت می شود و پرتو منسجمی ایجاد می گردد.


[ بازدید : 103 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

چیدمان میز و صندلی در باغ عروسی

يکشنبه 1 بهمن 1396
11:53
admin

مهم ترین گزینه در برگزاری مراسم عروسی نحوه چیدمان میز و صندلی ها و رنگ تزئینات آنهاست. بدیهی است تزئینات باغ تأثیر چشمگیری در برگزاری هرچه بهتر تشریفات عروسی خواهد داشت.

گاهی فضای برگزاری مراسم عروسی کوچک است ولی چیدمان مناسب و دکوراسیون و زیبایی محل این مساله را کاملا پوشش می دهد.

چیدمان باید طوری باشد که رفت و آمد مهمانها با سهولت انجام پذیرد و فضای کافی برای پذیرایی و دیگر خدمات مراسم نیز مهیا باشد. در اجرای مراسم در باغ دکوراسیون باغ عروسی اهمیت زیادی دارد.

مهم ترین نکات در طراحی چیدمان میز شام عبارتند از:

رومیزی جذاب: قدم نخست در طراحی و تزیین میز شام انتخاب یک رومیزی جذاب و زیبا است. اگر سعی شود تا رومیزی ها کار شده باشد و دارای نگین و یا منجوق دوزی باشد بسیار شکیل تر خواهد بود. تزیینات زیبا و جذابیت رومیزی توانایی آن را دارد تا زیبایی میز شام را چندین برابر کند. البته استفاده از نوارهای رنگی در انتها و لبه های رومیزی بسیار زیبا خواهد بود.

استفاده از گل: در تشریفات مجالس برای آراستن میز شام می توان از گل هایی نظیر رز، سوسن، داوودی و میمون استفاده کرد. به خاطر داشته باشید که اندازه این گل ها باید با سایز میز متناسب باشد و هر چه ساقه های این گل ها کشیده تر باشد بر جذابیت و زیبایی میز می افزاید. اگر رنگ گلها با یکی از عناصر سفره مانند رومیزی یا دستمال ست سوند بسیار مطلوب خواهد بود.


چیدن میز شام عروسی

شمع: از عناصر ضروری سفره آرایی و از اجزاء لاینفک تزیینات میز شام عروسی شمع هایی هستند که می بایست در دو طرف گل ها قرار داده شوند. سعی کنید ارتفاع شمع ها هم اندازه ارتفاع گلها باشد و فراموش نکنید که هنگام صرف شام حتما شمع ها را روشن کنید.

لیوان: شاید با خود اینگونه بیاندیشید که اگر برای هر نوشیدنی لیوان بخصوصی در نظر بگیرید خیلی بهتر است اما این روش جز شلوغ کاری و کاهش زیبایی میز کارایی دیگری نخواهد داشت. یکی دو لیوان شیک و مجلسی کفایت خواهد کرد.

استفاده از دستمال سفره: از مهم ترین عناصر تزییناتی میز شام در خدمات مجالس دستمال سفره است که باید با دقت و سلیقه زیاد تا خورده و بر روی بشقاب قرار داده شود.

قاشق، چنگال و چاقو: قاشق، چنگال و چاقو باید کنار بشقاب قرار بگیرند و نیز باید دقت داشت که نحوه چیدن آنها از اهمیت به سزایی برخوردار است. نکته دیگر اینکه قاشق های کوچک مخصوص سرو دسر را هم فراموش نکنید.


[ بازدید : 115 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تشریفات عروسی صبور

يکشنبه 1 بهمن 1396
11:52
admin

مراسم عروسی مقوله‌ای است که در تمام فرهنگ‌‌ها از جایگاه و ارزش خاصی برخوردار است؛ به همین دلیل، بسیاری از عروس و دامادها تمایل به برگزاری این جشن و سهیم کردن فامیل در شادی خود دارند. برگزاری مراسم عروسی ویژگی‌های مثبت زیادی دارد که مهم‌ترین آن رسمی کردن رابطه زوجین در میان اقوام است. همچنین، این مراسم تا حدود زیادی در حفظ روحیه عروس و دامادها طی سالیان دراز بعد از شروع زندگی مؤثر است.

مراسم عروسی در تمام نقاط دنیا به سبک و سیاق خاص خود برگزار می‌شود. برای عروس و دامادهای هر گوشه از جهان نکات و مسائلی وجود دارد که در برگزاری مراسم عروسی اولویت به حساب می‌آید. برای این‌که بتوان به اولویت‌های هر فرهنگ در برگزاری مراسم عروسی پی برد، بهتر است نگاهی به آداب و رسوم آن‌ها انداخت و نکاتی مفید، زیبا و تحسین برانگیز را برای برگزاری مراسم عروسی برداشت. این انتقال فرهنگ به واسطه برگزاری مراسم عروسی کمک زیادی به حفظ فرهنگ و آداب و رسوم اقوام و مناطق مختلف در یک کشور می‌کند.

بسیاری از ما به دلیل نداشتن تجربیات کافی در زمینه برگزاری مراسم عروسی و جزئیات مرتبط با آن در ابتدای راه زندگی و برنامه ریزی برای برپایی جشن عروسی دچار نگرانی‌ها و استرس‌های زیادی می‌شویم. این‌که از کجا لباس بخریم و یا باغ عروسی ما چه جور جایی باشد از سؤالاتی است که ممکن است هفته‌ها ذهن ما را مشغول به خود بکند و بدتر این‌که احتمال این نیز وجود دارد که این جستجو نتیجه‌ای نیز در پی نداشته باشد.

تشریفات عروسی از آن دست مؤسساتی هستند که در فرآیند برگزاری مراسم عروسی کمک زیادی به عروس و داماد می‌کنند و تا حد بسیاری در کاهش سردرگمی‌های آن‌ها نقش دارند. سردرگمی‌هایی که ناشی از کم بودن تجربیات لازم در زمینه برگزاری مراسم مختلف است و این البته طبیعی است. بدون اغراق بیشتر ما از پیچ و خم و جزئیات برگزاری یک مراسم عروسی به نحو شایسته و خوب اطلاعات کافی و دقیقی نداریم. به علاوه این‌ها اطلاعات ما در مورد انواع طراحی و مد سال نیز بسیار محدود است، به طوری که کمک زیادی نمی‌تواند بکند. حتی به دلیل تغییرات گسترده‌ای که در سبک زندگی افتاده و متدهایی که روز به روز در حال عوض شدن هستند، پدر و مادرهای ما هم نمی‌توانند در برگزاری یک مراسم عروسی بر طبق آخرین متدها و با بهترین و به روزترین سبک‌های حال حاضر دنیا کمک زیادی به ما بکنند.

مؤسسات خدمات مجالس و تشریفات عروسی در واقع میان‌بری برای عروس و دامادها هستند تا آن‌ها بتوانند مراسم عروسی خود را به نحو احسن برگزار کنند. مسئله‌ای که در اینجا حائز اهمیت است این است که انجام تشریفات عروسی به دلیل پیچیدگی‌هایی که در فرآیند آن وجود دارد، باید توسط مشاوران و اهل فن در زمینه مجالس صورت بگیرد. اگر نگاهی غیر کارشناسی در حین برگزاری مراسم عروسی وجود داشته باشد، ممکن است هزینه‌های زیادی صرف شود، در حالی که نتایج کافی و خوب نیز حاصل نخواهد شد. این نگاه کارشناسی چیزی است که خدمات مجالس در برگزاری مراسم عروسی آن را لحاظ کرده و با استفاده از تجربیات خود کارآمدترین راهکارها در برگزاری مراسم عروسی را به عروس و دامادها معرفی می‌کنند.

اگر بخواهید برای برگزاری مراسم عروسی خود برنامه ریزی کنید، ابتدا باید به دنبال یک باغ عروسی مناسب با روحیات و بودجه خود باشید. این موضوع باعث می‌شود سالیان سال خاطرات عروسی شما نقل تمام میهمانی‌ها باشد.

استفاده از خدمات مجالس و تشریفات عروسی به تازگی در میان مردم مردم ما رواج پیدا کرده است، اما در همین سال‌های کوتاه نیز تأثیرات بسیار زیادی در نحوه دیزاین و برگزاری مراسم عروسی‌های ایرانی گذاشته است. پیش از این، بیشتر عروسی‌ها در منازل و با مدیریت خانواده‌های عروس و داماد و آشنایان برگزار می‌شد، اما به دلیل تغییر سبک زندگی و عوض شدن خواسته‌های عروس و داماد از نحوه برگزاری مراسم عروسی، این فرآیند دچار تحولات زیادی شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سفره عقد به وبسایت تشریفات صبور مراجعه کنید.

www.tashrifatsabour.com


[ بازدید : 117 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت ابداع سازه جی است. || طراح قالب avazak.ir